کد خبر: ۶۳۵۶۲
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۷ - ۰۶ خرداد ۱۳۹۴ - 2015May 27
رئیس انجمن علمی جراحان زانو در گفتگو با شفا آنلاین مطرح کرد:
شفا آنلاین- رئیس انجمن علمی جراحان زانو درباره پوشش بیمه ها از پروتز زانو گفت: در ظاهرپروتزها تحت پوشش بیمه ها قرار دارند اما در عمل گاهی اوقات به برخی بیماران خدمات داده می شود و به عده ای از بیماران هم نه.

دکتر محمد رازی در گفتگوی اختصاصی با شفا آنلاین اظهار کرد: اغلب پروتزهای موجود کشور نزدیک به 99درصد در حد استاندارد،سطح بالا و به روز هستند .

وی خاطرنشان کرد: متأسفانه آنچه برای بخشی از بیماران  رخ می دهد این است که آنها به  امید طرح تحول نظام سلامت در بیمارستان دولتی بستری شده اند اما زمان ترخیص به آنها می گویند که هزینه ها را بیمار باید بپردازد و هزینه بیمارستان را هم با نرخ آزاد حساب می کنند .درپاسخ به سر و صدای بیمارهم می گویند که بودجه این ماه  تمام شده و شما را آزاد پذیرفته ودرمان کردیم.

‫پروتز زانو‬‎ ile ilgili görsel sonucu

 فلوشیپ جراحی زانو،آرتروسکوپی و آسیب های ورزشی اظهار کرد: حال زمانی که کسی هَوار می کند من رایگان عمل می کنم و جواب نمی دهد دولت یازدهم ضربه خواهد خورد.

وی همچنین افزود: در صورتی که می توانستند بدون سر و صدا به تدریج بگویند پول پروتزها را می دهیم، هزینه بیمارستان را کاهش می دهیم و... اگر کسی قصد انجام کاری در راه خدا را داشته باشد بدون سر و صدا انجام خواهد داد.پس  فرافکنی و های و هوی کاردر راه خدا نیست. زمانی که برای خدا کاری انجام نشود پس برای مردم و دولت هم کار نمی شود.

 


نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: