کد خبر: ۶۳۰۸۳
تاریخ انتشار: ۱۴:۳۰ - ۰۲ خرداد ۱۳۹۴ - 2015May 23
شفا آنلاين:اجتماعي>فرهنگي-معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور ضمن اشاره به اینکه شهریه مهدهای کودک تا پایان شهریور تغییر نخواهد کرد، گفت: در صورت دریافت وجه اضافی به هر شکل و عنوان با موسسان مهدهای کودک برخورد می‌شود.

به گزارش شفا آنلاين،حبیب‌الله مسعودی فرید با اشاره به آمار مهدهای کودک و روستا مهدها، اظهار داشت: هم اکنون حدود 17 هزار روستا مهد و مهدکودک در سطح کشور فعال هستند.

وی تصریح کرد: در دو سال گذشته سازمان بهزیستی تلاش کرده است تا برنامه مدونی را برای مهدهای کودک فراهم کند و در این زمینه از نظرات و پیشنهادات دستگاه‌های مختلف و سازمان‌ها استفاده کرده است.

مسعودی فرید با اشاره به تهیه کتاب‌های آموزشی ویژه کودکان و مربیان مهدها گفت: این کتاب‌ها با استفاده از نظرات  اساتید دانشگاه، حوزه‌های علمیه و همچنین دستگاه‌های مرتبط با حوزه کودکان تهیه و تدوین شده است.

معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور در ادامه با اشاره به زمان اعلام شهریه‌های جدید مهدهای کودک بیان داشت: شهریه‌های جدید هر ساله قبل از فرا رسیدن مهر ماه اعلام می‌شود.

وی گفت: شهریه‌های مهدهای کودک بر اساس ساز و کاری تهیه می‌شود به طوری که میزان افزایش شهریه‌ها در کمیته‌ای متشکل از نماینده سازمان بهزیستی و سازمان حمایت از مصرف کنندگان در استان ها نرخ شهریه مهدهای کودک را مشخص می‌شود.

مسعودی فرید خاطر نشان کرد: قبل از اعلام شهریه‌های جدید مهدهای کودک، هیچ مهدکودکی حق ندارد به هر عنوان از جمله اجرای برنامه‌های آموزشی، فوق برنامه،سرویس و... شهریه‌ اضافی دریافت کند.



فارس




نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: