کد خبر: ۶۲۷۴۶
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۷ - ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - 2015May 20
عضو هیأت ‌مدیره پست بانک ایران اعلام کرد:
شفاآنلاین:بیمه و بانک>پست بانک>دکتر صباغی عضو هیأت مدیره پست بانک ایران در اولین جلسه ارزیابی عملکرد مدیریت‌های شعب استان‌ها درسال 94 که با حضور مهندس حسن‌زاده رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل، دکتر شعبانیان نایب رئیس هیأت مدیره، مدیران امور، برخی از رؤسای ادارات ستادی و مدیران شعب و تعدادی از رؤسای شعب استان‌های کرمانشاه، گیلان، کردستان و بوشهر، بیست‌و‌نهم اردیبهشت ‌ماه در سالن کنفرانس ساختمان مرکزی این بانک برگزار شد بر رعایت نرخ‌های سود ابلاغی بانک مرکزی تأکید کرد.
به گزارش شفا آنلاین : وی ضمن اعلام خبر فوق و تبریک اعیاد، به نشست مدیران بانک‌ها با رئیس کل بانک مرکزی در بیست‌و‌هشتم اردیبهشت‌ ماه اشاره و وضعیت اقتصادی کشور را نیز با ثبات و رو به رشد ارزیابی کرد.
عضو هیأت مدیره پست بانک ایران در ادامه بر شفافیت اطلاعات در حوزه ‌مالی و اعتباری و بخش اجرا، اعتبارسنجی و پیگیری مطالبات و عدم همکاری با مؤسسات غیرمجاز تأکید کرد و گفت: تسهیلات پست بانک ایران عموماً برای تأمین سرمایه ‌در گردش بخش‌های تولیدی مدنظر می‌باشد.
دکتر صباغی تصریح کرد: بانک‌ها ملکف هستند درخصوص مبارزه با پولشوئی آموزش لازم را ارائه کرده و همه جوانب را حتی در واگذاری دستگاه‌های کارتخوان(pos) رعایت کنند.
وی اظهارداشت: اقدامات قضائی مطالبات بانک‌ها باید با دقت و تلاش بیشتر در اسرع وقت بطور جدی و به موقع انجام شود.
عضو هیأت مدیره پست بانک ایران درپایان بر اجرای سراسری طرح چکاوک تأکید کرد و توصیه‌های لازم را برای تحقق اهداف، شاخص‌ها و برنامه‌های بانک به مدیران و رؤسای شعب شرکت‌کننده ارائه کرد.
محمود شیردل مدیر امور شعب و مناطق نیز در این جلسه گزارشی از عملکرد وضعیت شعب دفاتر درخصوص مصارف به منابع؛ نسبت مطالبات به تسهیلات، تعداد شعب و دفاتر و بخش IT پرداخت و بر تلاش و کوش همه‌جانبه جهت تحقق اهداف و EPS بانک تأکید کرد.
همچنین در این جلسه هریک از مدیران و رؤسای شعب استان‌های مذکوربه ارائه دیدگاه‌ها و پیشنهادها و اقدامات و برنامه‌های خود درسال 94 پرداختند و درپایان نیز توضیحات لازم از سوی مدیران امور و رؤسای ادارات ستادی مرتبط ارائه شد.
گفتنی است: جلسات هفتگی ارزیابی عملکرد مدیریت‌های شعب پست بانک ایران از بیست‌و‌نهم‌ اردیبهشت‌ماه سال جاری آغاز و تا شانزدهم تیرماه ادامه می‌یابد.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: