کد خبر: ۶۲۵۹۲
تاریخ انتشار: ۰۰:۲۸ - ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - 2015May 19
شفاآنلاین :اجتماعی >حادثه هوایی >هواپیمای بوئینگ 727 هواپیمایی آسمان که عصر دوشنبه تهران را به مقصد زاهدان ترک کرد، پس از حدود 50 دقیقه پرواز به دلیل نقص فنی مجبور به بازگشت به تهران شده و در فرودگاه مهرآباد فرود آمد.
به گزارش شفاآنلاین، پرواز 3930 هواپیمایی آسمان که بنا بود ساعت 17:40 دوشنبه از تهران به مقصد زاهدان انجام شود پس از حدود یک ساعت تاخیر مسافرگیری کرد و فرودگاه مهرآباد تهران را ترک کرد اما پس از حدود 50 دقیقه پرواز به دلیل آن‌چه از سوی مسئولان این هواپیمایی نقص فنی اعلام شده مجبور به بازگشت به تهران شد.

طبق آخرین اطلاعات هنوز هواپیمایی آسمان هیچ برنامه پروازی جایگزینی برای مسافرین این پرواز ارائه نکرده است و پس از گذشت حدود سه ساعت از بازگشت به تهران هنوز مسافرین این پرواز در سالن ترانزیت مهرآباد سرگردان هستند.

یکی از مسافرین این پرواز در رابطه با وضعیت مسافران در سالن ترانزیت اظهار کرد: پس از بازگشت به تهران این هواپیما برای دقایقی طولانی در باند فرودگاه باقی ماند و پس از آن با معطلی طولانی مدت مسافران را از طریق ماشین‌های فرودگاه به سالن ترانزیت انتقال دادند.

به گفته وی با وجود گذشت چند ساعت هنوز ایرلاین یا مسئولان فرودگاه هیچ توضیحی در این رابطه به مسافران ارائه نکردند و تنها با یک وعده غذای سرد از مسافران پذیرایی شده است. طبق اعلام این مسافر چند توریست خارجی نیز در این پرواز حضور داشته‌اند که در سالن ترانزیت به دلیل بلاتکلیفی زیاد همچنان سرگردان هستند. ایسنا
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: