کد خبر: ۶۱۶۵۷
تاریخ انتشار: ۰۵:۱۵ - ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - 2015May 12
شفاآنلاین _اجتماعی>یارانه>اگرچه تا امروز تنها ٢٠٠‌هزار ثروتمند از چرخه دریافت یارانه نقدی حذف شده‌اند اما رفتار دولت و نمایندگان مجلس گویای این امر است که دیگر دهک‌های درآمدی که حداقل صاحب خانه، خودروی نزدیک به لوکس و حساب بانکی قدرتمند هستند نیز باید در انتظار این اتفاق باشند.

به گزارش شفاآنلاین ،اگرچه تا امروز تنها ٢٠٠‌هزار ثروتمند از چرخه دریافت یارانه نقدی حذف شده‌اند اما رفتار دولت و نمایندگان مجلس گویای این امر است که دیگر دهک‌های درآمدی که حداقل صاحب خانه، خودروی نزدیک به لوکس و حساب بانکی قدرتمند هستند نیز باید در انتظار این اتفاق باشند.

 یک نماینده مجلس از اطلاع‌رسانی دولت در مسیر حذف یارانه افراد خبر داده است. ابوذر ندیمی، نایب‌رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس دراین‌باره به میزان گفت: اگر قرار باشد یارانه شهروندی قطع شود به اطلاع آنها می‌رسد.

:نماینده مردم لاهیجان ادامه داد: دولت با جدیت حذف یارانه‌بگیران را در دستورکار دارد که اقدامات خوبی درحال صورت گرفتن است و از این اقدام دولت حمایت می‌کنیم. نایب‌رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: حذف یارانه‌بگیران براساس دهک یا گروه نیست بلکه براساس اطلاعات درآمدی و دارایی شخص است که اگر هر شهروندی هم از لیست یارانه حذف شود به اطلاع شخص رسیده می‌شود.

:وی اضافه کرد: هم‌اکنون بدون حاشیه شاهد دنبال شدن طرح حذف یارانه‌بگیران در کشور هستیم البته حذف یارانه‌بگیران از لیست دریافت یارانه نقدی به عهده وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است.
 
بینا نیوز
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: