کد خبر: ۶۰۱۶۶
تاریخ انتشار: ۰۰:۵۹ - ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - 2015April 29
شفاآنلاین :تجهیزات پزشکی >نمایشگاه >قائم مقام رییس سومین نمایشگاه تجهیزات ومواد آزمایشگاهی ساخت ایران (IRANLAB 2015) گفت: تا ساعت 24 روزگذشته هزارو 530 میلیارد تومان پیش فاکتورخرید از محصولات ارایه شده در این نمایشگاه صادرشد که این رقم افزایش دو برابری ثبت سفارش نسبت به سال گذشته را نشان می دهد.

به گزارش شفاآنلاین ،دکتر اسماعیل قادری فرضمن اعلام این خبر با بیان اینکه اگرچه مدت نمایشگاه در چهار روز4 تا 7 اردیبهشت ماه بود گفت: سایت خرید از این نمایشگاه تا پایان شب (8 اردیبهشت ماه ) باز بود.

وی افزود: از این میزان پیش فاکتور حدود 900 میلیارد تومان مربوط به دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی وزارت علوم ، تخقیقات و فناوری بوده است، 100 میلیارد تومان برای وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی و دانشگاه های وابسته به آن و حدود 200 میلیارد تومان نیز در خواست شرکت ها و موسسات پژوهشی خصوصی بوده است.

وی بیان کرد: الباقی پیش فاکتورهای صادر شده مربوط به دانشگاه های ازاد اسلامی و غیر انتفاعی است.

قادری فر اظهارکرد: سال گذشته 750 میلیارد تومان در نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ثبت سفارش انجام شد که امسال این میزان به دو برابر افزایش یافته است.

وی پیش بینی کرد: با توجه به اینکه سال گذشته از پیش فاکتورهای صادر شده مبلغ 109 میلیارد تومان به خرید قطعی منجر شد امسال نیز افزون بر 200 میلیارد تومان خرید قطعی داشته باشیم.

سومین نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت ایران از چهارم تا هفتم اردیبهشت ماه در نمایشگاه بین المللی تهران با حضور بیش از 300 شرکت و ارایه 7 هزار محصول در چهار سطح فناوری برگزار شد.ایرنا

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: