کد خبر: ۵۷۷۲۵
تاریخ انتشار: ۱۸:۰۰ - ۲۰ فروردين ۱۳۹۴ - 2015April 09
شفا آنلاین:متاسفانه بسیاری از مبتلایان به سرطان مثانه به علائم پیشرفته به پزشک مراجعه می‌کنند که این موضوع به طور عمده ناشی از تشخیص دیر هنگام بیماری و غفلت و کم توجهی افراد مبتلا از درمان به موقع آن است.
به گزارش شفا آنلاین- فرید تقوایی  متخصص ارولوژی اظهار داشت: از جمله بیماری‌های مزمن و غیر واگیر سرطان است و در بین انواع مختلف سرطان، سرطان‌های مرتبط با دستگاه ادراری – تناسلی شیوع بالایی دارند.

وی با بیان اینکه سرطان مثانه و پروستات در سالهای اخیر شیوع قابل ملاحظه‌ای یافته‌اند، تأکید کرد: مشکل هم در خصوص این سرطان‌ها عدم تشخیص به موقع بیماری به دلیل نبود علائم مشخص سرطان و همچنین بی‌توجهی به انجام آزمایشات و معاینات دوره‌ای است.

تقوایی تصریح کرد: متاسفانه بسیاری از مبتلایان به سرطان مثانه با علائم پیشرفته به پزشک مراجعه می‌کنند که این موضوع به طور عمده ناشی از تشخیص دیر هنگام بیماری و غفلت و کم توجهی افراد مبتلا از درمان به موقع آن است.

وی یادآور شد: کاهش احتمال درمان سرطان مثانه و مرگ ناشی از آن به طور عمده ناشی از پیشرفت سرطان است که این موضوع نیز در نتیجه عدم درمان به موقع بیماری ایجاد می‌شود.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار