کد خبر: ۵۷۴۶۳
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۱ - ۱۸ فروردين ۱۳۹۴ - 2015April 07
دبیر انجمن طب اطفال ایران خبرداد:
شفاآنلاین-دبیر انجمن طب کودکان ایران با اعلام برگزاری همایش سالیانه انجمن کودکان ایران یادبود دکتر محمد قریب از 2 تا 5 اردیبهشت گفت: آسم و مشکلات تغذیه‌ای شایع‌ترین اختلالات کودکان کشور است.
به گزارش شفا آنلاین،محمدرضا بلورساز درباره همایش سالیانه انجمن کودکان ایران یادبود دکتر محمد قریب،‌اظهار داشت: این همایش 2 تا 5 اردیبهشت سال جاری در کتابخانه ملی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به محورهای این همایش ادامه داد: بیماری‌های کودکان در زمینه‌های عفونی، خون، کلیه، اعصاب، نوزادان، روانپزشکی، جراحی و سایر رشته‌های وابسته به بیماری‌های کودکان و همچنین بیماری‌های شایع کودکان محورهای همایش را تشکیل می‌دهد.

استاد دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی اظهار داشت: 700 نفر در این همایش شرکت می‌کنند که از میان آنها 200 نفر از استادان دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور به سخنرانی خواهند پرداخت.

وی افزود: گروه هدف این همایش متخصصان کودکان، پزشکان عمومی و پزشکان کلیه رشته‌های وابسته به کودکان هستند.

رئیس انجمن عفونی اطفال ایران، آسم، مشکلات تغذیه‌ای، بیماری‌های شایع عفونی و گوارش را شایع‌ترین بیماری‌های کودکان در ایران عنوان کرد و گفت: در این همایش مباحثی در مورد بیماری‌های شایع کودکان مطرح و تحقیقات داخلی و خارجی در این زمینه مطرح خواهد شد، همچنین میزگردی در زمینه بیماری‌های نوزادان، عفونی، اعصاب، خون، جراحی، کلیه، گوارش و سایر بیماری‌های شایعی که مورد نیاز جامعه پزشکی کودکان است برگزار می‌شود.

وی با بیان اهمیت این همایش در بین جامعه پزشکی کودکان ایران، تصریح کرد: این همایش معتبرترین و قدیمی‌ترین همایش مورد قبول جامعه پزشکی کودکان ایران است.

 دبیر انجمن کودکان ایران خاطرنشان کرد: در همایش سالیانه انجمن کودکان ایران از بهترین مقاله تحقیقاتی برتر سال و پیشکسوتان جامعه پزشکی کودکان ایران تقدیر خواهد شد.
فارس
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: