کد خبر: ۵۵۶۱۲
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۵ - ۲۹ اسفند ۱۳۹۳ - 2015March 20
شفاآنلاین- رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ وضعیت ترافیک پایتخت در آخرین روز سال را تشریح کرد.

به گزارش شفاآنلاین،سردار تیمور حسینی دراین باره اظهارکرد: امروز چند مأموریت سنگین و به شکل همزمان از سوی عوامل راهور تهران اجرا شد.

نخستین ماموریت، ماموریت ساماندهی معابر منتهی به بهشت زهرا (س) بود که در همین خصوص از ساعت چهار صبح امروز مأموران پلیس راهنمایی و رانندگی با استقرار در معابر منتهی به بهشت زهرا عوامل روانسازی ترافیک و پوشش معابر ترافیکی را آغاز کردند.

حسینی با بیان این که عوامل راهور در بزرگ‌راه‌های نواب، تندگویان، صالح آباد، آزادگان، خلیج فارس، جاده قدیم قم و همچنین معابر داخلی بهشت زهرا مستقرند، خاطر نشان کرد: حجم تردد در این محورها بالاست، اما همکاران من به منظور روان سازی و پوشش ترافیکی در محل استقرار یافته‌اند.

ممنوعیت تردد کامیون در محورهای منتهی به بهشت زهرا (س)

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با تاکید بر این که ممنوعیت تردد کامیون در منتهی به بهشت زهرا ممنوع است، خاطرنشان کرد: علاوه بر این ممنوعیت همکارانم از ایجاد سد معبر از جمله گلفروشان در معابر منتهی به بهشت زهرا جلوگیری کرده و بروشورهایی را به منظور مسیر یابی سریع‌تر و بهتر در اختیار مراجعه کنندگان به بهشت زهرا (س) قرار دادند.

وضعیت ترافیکی معابر کل پایتخت

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ درباره آخرین وضعیت ترافیکی معابر پایتخت نیز یادآور شد: امروز در پی نزول باران در برخی از نقاط تراکم خودرو را شاهد بودیم که علت آن آبگرفتگی معابر بود، اما در دیگر محورها مشکل ترافیکی خاصی وجود ندارد.

حسینی همچنین در خصوص فعالیت دستفروشان در برخی از معابر پایتخت نیز تصریح کرد: در خیابان ستارخان حد فاصل فلکه اول و دوم خیابان شهرداری حدفاصل تجریش قدس، میدان نبوت، عبدل آباد، نازی آباد ، چهار راه استانبول تا میدان فردوسی و چهار راه استانبول تا میدان بهارستان بخش‌های خیابان جمهوری در محدوده خیابان ولیعصر (عج) ، چهار راه امیر اکرم، تقاطع نبرد و خیابان پیروزی و ... به علت حضور دستفروشان ترافیک سنگین گزارش شده است.

وی ادامه داد: البته شهروندان همکاری خوبی نیز در این زمینه داشته و خریدهای خود را به ساعات پایانی سال موکول نکرده‌اند.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ وضعیت ترافیکی پایتخت را رضایت بخش عنوان کرد و گفت: بخش قابل ‌توجهی از مردم تهران نیز از پایتخت خارج شده‌اند. به طوری که در طی 48 ساعت گذشته شاهد بار سنگین ترافیکی در مبادی خروجی تهران بودیم.

حسینی برگزاری رزمایش اقتدار فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با حضور سردار اشتری (فرمانده ناجا) را از دیگر اقدامات امروز دانست و گفت: عوامل پلیس راهنمایی و رانندگی پایتخت با تمام قدرت و توان خود آماده ارائه خدمات به شهروندان در طول ایام نوروز هستند و علاوه بر این در خدمت مسافران نوروزی نیز خواهند بود.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با تبریک ایام نوروز به شهروندان از آنان خواست هنگام رانندگی قوانین را رعایت کرده و سرعت و سبقت غیر مجاز ، انجام حرکات مارپیچ، صحبت با تلفن همراه و ... خودداری کنند.

وی همچنین از تمامی رانندگان خواست تا پیش از آغاز و حرکت سفر خواب کافی داشته باشند و از رانندگی در شرایط خستگی و خواب آلودگی خودداری کنند.


ایسنا




نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: