کد خبر: ۵۵۳۹۲
تاریخ انتشار: ۲۱:۰۰ - ۲۷ اسفند ۱۳۹۳ - 2015March 18
شفاآنلاین-با همه فیلم های تلویزیونی شبکه های یک ، دو ، سه ، چهار و پنج سیما که قرار است در عید نوروز پخش شود، آشنا شوید.

به گزارش شفا آنلاین،تلویزیون برای پخش در ایام نوروز، 71 فیلم سینمایی و تلویزیونی را در نظر گرفته که از این تعداد سهم فیلم‌های ایرانی کمتر و حدود 35 درصد است.

«چ» (به کارگردانی ابراهیم حاتمی‌کیا)، «۵۰ قدم آخر» (ساخته کیومرث پوراحمد)، «خسته نباشید!» (محسن قرائی و افشین هاشمی)، «آسمان محبوب» (داریوش مهرجویی) و «علفزار» (محمد علی طالبی) فیلم‌های قابل توجه نوروز امسال هستند که از سینمای ایران انتخاب شده‌اند.

«آقای ترنر» و «من هنوز آلیس هستم» نیز اسامی فیلم‌های خارجی قابل توجه است که از شبکه‌های چهار و پنج سیما پخش خواهند شد.

*** فیلم‌های نوروزی شبکه اول

شبکه اول سیما 14 فیلم ایرانی و خارجی را برای پخش در نظر گرفته است که هر روز ساعت 16 روی آنتن می‌روند.

معراجی‌ها

معراجی‌ها فیلمی به کارگردانی مسعود ده‌نمکی است. در خلاصه داستان این فیلم آمده است: محمد جوانی است که شوق رفتن به جبهه را دارد اما با مخالفت‌های سرسختانه پدرش مواجه می‌شود و پدر برای رفتن او به جبهه شرط‌های عجیب و غریب می‌گذارد تا اینکه محمد شبانه از خانه فرار کرده و به جبهه می‌رود و پدر برای بازگرداندن او راهی منطقه می‌شود. پندار اکبری، محمدرضا شریفی نیا، اکبر عبدی، محمود عزیزی، رضا رویگری، حمیدلولایی ، مهران رجبی، برزوارجمند و علی صادقی از بازیگران این فیلم هستند که روز اول فروردین ساعت 16 از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.

47 رونین

این فیلم به کارگردانی کارل رینچ و محصول سال 2013 کشور آمریکاست. در خلاصه داستان این فیلم آمده است: ارباب آسانو که با ملازمانش برای شکار به جنگل رفته است با خود پسر بچه دو رگه ای به نام شای را به کاخ می آورد. شای همبازی دختر ارباب آسانو به نام میکا می شود و آنها در کنار هم بزرگ می شوند. ارباب شوگان که ارباب کل ژاپن است تصمیم می گیرد تا در کشور سفر کرده و در مناطق مختلف با سایر اربابها تجدید عهد کند به همین دلیل قصد سفر به ایالت ارباب آسانو را می کند. کیانو ریوز، هیروکی سانادا وکو شیباساکی از بازیگران این فیلم تاریخی و مبارزه ای هستند. فیلم «47 رونین» روز دوم فروردین به روی آنتن می رود.

ظهر روز سوم

فیلم تلویزیونی «ظهر روز سوم» به کارگردانی مرجان اشرفی‌زاده و تهیه‌کنندگی زهرا اسحاقیان است که در آن پدرام شریفی، لیندا کیانی، فریبا جدی‌کار، بهاره ریاحی، بهزاد داوری، فرج گل سفیدی، علی مردانه، شهاب زارع و فرشاد مجیدی ایفای نقش می‌کنند. در خلاصه داستان این فیلم آمده است که آسیه؛ مادر آمنه، امید و آرزوست که به بیماری کلیوی مبتلاست و تحت دیالیز است. بیماری مادر حاد و نیاز فوری به پیوند کلیه دارد اما بودجه خانواده نمی تواند خرید کلیه را تامین کند. آمنه بارداراست، آزمایش آرزو منفی است و امید تنها گزینه پیوند، سالهاست که تمام تلاش خود را صرف مسابقات دوچرخه سواری نموده و اکنون نزدیک مسابقات تیم ملی، امید در یک قدمی قهرمانی است. سوم فروردین ساعت 16 زمان پخش این فیلم سینمایی است.

روشنای حقیقی

کارگردان این فیلم مجید سروینی و محصول گروه فیلم‌های تلویزیونی شبکه اول سیما است. روشنای حقیقی داستان کمال و رحیم، دو برادری است که سال‌هاست با هم اختلاف دارند، اما فرزندان آنها برای برگزاری یک مسابقه قرآنی، دوستی صمیمی با هم برقرار می‌کنند که همین دوستی باعث ماجراهای بین این دو برادر می‌شود. مهرداد ضیایی، شیوا ابراهیمی، حسین شمس وحسن رستمانی از بازیگران این فیلم هستند که روز چهارم فروردین از شبکه یک سیما پخش می شود.

مسیر سنگی

این فیلم آمریکایی در سال 2014 و به کارگردانی اسکات فرانک ساخته شد. این فیلم در ژانر پلیسی است و در آن لیام نسون، دان استیونس و دیوید هاربور بازی کردند. در خلاصه داستان این فیلم آمده است: یک کارآگاه الکلی به نام مت اسکادر در تعقیب چند سارق آنها را به ضرب گلوله می کشد. در این بین دختر بچه ای که بصورت اتفاقی در محل حادثه بازی می کرده نیز با نشانه گیری اشتباه او گلوله می خورد و کشته می شود. او تحت شوک و عذاب وجدان ناشی از این ماجرا الکل را ترک کرده و در گروههای ترک اعتیاد به الکل شرکت می کند. در آنجا او با پسری به اسم پیتر آشنا می شود که می خواهد به برادرش کنی کمک کند که .... این فیلم روز پنجم فروردین حوالی ساعت 16 از شبکه یک سیما پخش می شود.

نابخشوده

فیلم نابخشوده محصول سال 2013 کشور ژاپن است که سانگ ایل لی آن‌را کارگردانی کرده است. موضوع این فیلم خانوادگی است و در آن کن واتانابه، جون کونیمورا و شیوری کوتسونا ایفای نقش کردند. در خلاصه داستان فیلم نابخشوده آمده است: کینو دخترک خدمتکاری است که در روستای واشیرو در یک مهمانخانه کار می کند. دو مرد مسافر که در مهمانخانه اقامت کرده اند به اتهام کم کاری او را به شدت کتک زده و با چاقو روی صورتش خطی می اندازند تا درس ادبی به او داده باشند. اوکاچی که سردسته خدمتکارهاست پس از اطلاع از این موضوع به حمایت از کینو پرداخته و جایزه ای هزار دلاری برای سر دو ضارب تعیین می کند. جوبی که در گذشته به جوبی مرگبار معروف بود به همراه دوستش کینگو برای گرفتن جایزه هزار دلاری راهی جاده می شوند تا دو ضارب را بیابند.

ته چین

این فیلم تلویزیونی از تولیدات گروه فیلم های تلویزیونی شبکه یک سیما است که مهدی حسینی وند آن را کارگردانی کرده است. داستان این فیلم درباره زن و شوهری به نام فروغ و مرتضی است که بعد از سالها زندگی مشترک به علت مشغله کاری مرد، ارتباط عاطفی اش با همسرش بسیار کمرنگ شده است اما بروز اتفاقی برای فروغ موجب می شود مرتضی به زندگی علاقمند شود. رضا بهبودی، بهناز جعفری، هستی مهدوی فر، دانیال محمودی نیا از بازیگران فیلم تلویزیونی ته چین هستند که روز جمعه هفتم فروردین پخش خواهد شد.

پلیس بازی

این فیلم به کارگردانی لوک گرینفیلد، محصول 2014 کشور آمریکاست که در آن جک جانسون، دیمن وایانز و راب ریگل بازی کردند. در خلاصه داستان این فیلم که موضوعی کمدی و پلیسی دارد آمده است: رایان و جاستین دو دوست هستند که در شهر لوس آنجلس زندگی کرده و کار و بار درستی ندارند. جاستین در یک شرکت طراحی بازی های کامپیوتری مشغول است اما در کار خود موفق نیست و رایان هم در آرزوی این است که بازیکن فوتبال شود اما راهی برای رسیدن به آرزویش نمی یابد رایان و جاستین در یک مهمانی شرکت کرده و در آنجا لباس پلیس‌ها را به تن می کنند. فیلم سینمایی پلیس بازی روز هشت فروردین ساعت 16 از شبکه یک پخش می شود.

سرقت خاموش

این فیلم فرانسوی محصول سال 2013 است که داستانی پلیسی دارد. این فیلم را فیلیپ گودیئو کارگردانی کرده و در آن فرانسیس کلوزت، بولی لانرز و کورین ماسیرو نقش آفرینی کردند. در خلاصه داستان این فیلم آمده است: تونی موزولون افسر امنیتی بانک است که در بخش جابجایی پولها کار می کند. او که مردی جدی و دقیق است با همسر رستوران دار خود به نام ماریون زندگی می کند. او که از فشار کار خسته شده است تقاضای مرخصی می کند اما رئیسش با مرخصی او موافقت نمی کند. از طرفی او متوجه می شود که رئیسش برای سایر همکارانش حقوق و مزایای بیشتری قائل است . علاقه مندان می توانند فیلم سینمایی سرقت خاموش را روز یکشنبه نهم فروردین از شبکه یک سیما ببینند.

سر به مهر

فیلم سینمایی سر به مُهر نام فیلمی به کارگردانی هادی مقدم دوست است. در این فیلم بازیگرانی نظیر لیلا حاتمی، آرش مجیدی و خاطره اسدی ایفای نقش کردند.این فیلم داستان دختر تنها و خسته‌ای است که زندگی اش را در وبلاگ اش می نویسد و توسط برادر دوستش از او خواستگاری میشود و صحبت های اولیه ازدواج را انجام میدهند.او که نماز نمیخوانده بنا به شرایط زندگی شروع به خواندن نماز کرده الان شهامت اینکه به خواستگارش نماز خواندن خود را بگوید خجالت میکشد. که در آخر فیلم بازگو میکند انتخاب نام سر به مهر برای این فیلم دارای ایهام است که هم اشاره به نماز خواندن دارد و هم اشاره به این رازی است که تا آخر فیلم سر به مهر باقی می‌ماند. این فیلم دهم فروردین ساعت 16 پخش می شود.

سامورایی آشپز

این فیلم محصول سال 2013 کشور ژاپن است که یوزو آساهارا آن را کارگردانی کرده و در آن آیا یتو، کنگو کورا، و کیمیکو یو بازی کردند. در خلاصه داستان این فیلم خانوادگی آمده است: هارو دختر جوانی است که در یک عمارت اربابی به عنوان آشپز و پیشخدمت کار می کند. او بسیار باهوش است و استعداد ویژه ای در آشپزی دارد. یک سامورایی آشپز به نام دنای از هارو برای پسرش یاسونوبو خواستگاری می کند. هارو قبول می کند و پس از ازدواج به شهر یاسونوبو نقل مکان می کند. یاسونوبو که مجبور به این ازدواج شده است ابتدای رابطه خوبی با هارو برقرار نمی کند. او که از آشپزی بیزار است می خواهد یک سامورایی مبارز باشد و با عده ای از سامورایی‌های منطقه برعلیه ارباب وقت شورش کند. هارو تلاش می کند تا با آموزش رمز و راز آشپزی علاقه و توجه همسرش را به دست آورد اما این کار بی‌فایده است. زمان پخش فیلم سینمایی سامورایی آشپز روز سه شنبه یازدهم فروردین است.

"چ"

این فیلم به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا محصول سال 1392 است. این فیلم داستان دو روز از زندگی مصطفی چمران را در شهرستان پاوه به تصویر می‌کشد. دکتر چمران از طرف دولت موقت ماموریت پیدا می‌کند به پاوه برود و درگیری داخلی به‌ وجود آمده در آنجا را خاتمه دهد. سه رأس درگیری موردنظر را مردم پاوه، کردهای جدایی طلب و رزمندگان پاسدار تشکیل می‌دهند. چمران با تکیه بر نگاه عرفانی و بینش صلح‌جویانه‌اش، هم باید در برابر جسارت و میل به عدالت‌طلبی اصغر وصالی به عنوان فرمانده پاسداران مستقر در پاوه مقاومت کند و هم دکتر عنایتی به عنوان رئیس کردهای شورشی را قانع کند که دست از درگیری بردارد. این فیلم روز چهارشنبه 12 فروردین به روی آنتن شبکه یک سیما می رود.

کوهنورد

این فیلم محصول سال 2013 کشور روسیه است که آرشو هارتونیان آن را کارگردانی کرده است. در خلاصه داستان این فیلم آمده است: یک گروه خلافکار به سرکردگی شخصی به نام الکساندر تعدادی الماس گرانبها را سرقت کرده و در منطقه ی صعب العبور وکوهستانی پنهان می کنند. الکساندر پس از پنهان کردن الماسها برای آن که کسی جز خودش به الماسها دست نیابد، تمام افراد گروهش را به قتل می رساند ولی خودش دستگیر شده به 25سال زندان محکوم می شود. از سوی دیگر یک کوهنورد حرفه ای به نام سرگی به اتهام قتل غیرعمد به زندان میافتد . الکساندر که که اکنون در پایان سال محکومیتش است پس از آزادی با گروگان گرفتن نامزد سرگی او را وادار به همکاری با خود می کند. این فیلم روز پنج شنبه ساعت 16 پخش خواهد شد.

کیش و مات

این فیلم موضوعی کمدی دارد که کاظم راست گفتار آن را نویسندگی و کارگردانی کرده است. کیش و پات داستان زندگی زوجی جوان را روایت می کند که قرار گذاشته اند50 سال زندگی مشترکشان را با خوشبختی پشت سر بگذارند، اما به محض اینکه ازدواج می کنند بعد از شش روز کارشان به جدایی می کشد. با این حال به توصیه یک دکتر آنها ابتدا تصمیم می گیرند برای سفر ماه عسل به شیراز بروند تا اینکه در سفر اتفاقی برایشان رخ می دهد که ... در این فیلم بازیگرانی چون فرهاد آئیش، نیما فلاح، متین گودرزوند، جمشید فروزانی، نادر شهسواری و قاسم بی طرف ایفای نقش کرده اند. این فیلم در آخرین روز تعطیلات یعنی جمعه 14 فروردین از شبکه یک سیما پخش می شود.

*** فیلم‌های نوروز شبکه چهار

شبکه چهار سیما برای نوروز، 14 فیلم از آثار سینمای ایران و جهان را در ژانرهای درام، اکشن، بیوگرافی، کمدی، خانوادگی و ... هر روز ساعت 15 به مخاطبان عرضه می‌کند.

«پرونده پر خطر»

«پرونده پر خطر» در ژانری درام و هیجانی، به کارگردانی Joe Johnston محصول 2014 هالیوود است. این سینمایی سرگذشت جوانی را روایت می کند که در شرف اخراج از محل کارش است. او در همین حین متوجه می شود اتفاقات خطرناکی در حال رخ دادن است و به طور پنهانی در شرکت می ماند و با قاتلی حرفه ای روبرو می شود.

«جیمی پی»

«جیمی پی» محصول مشترک سینمای امریکا و فرانسه است که در سال 2013 Arnaud Desplechin آن را در ژانر درام کارگردانی کرد. جیمی پی، بعد از جنگ جهانی دچار مشکلات عدیده روحی و روانی شده است. او یک سرخپوست است و برای درمانش نیاز به یک روانپزشک دارد.

«دور افتاده»

«دور افتاده» در ژانری اکشن به کارگردانی J.C. Chandor محصول سال 2013 سینمای هالیوود است. این سینمایی روایتگر داستان تنهایی مردی است که در دریا تمام امید خود را از دست داده است.

«آقای ترنر»

این فیلم موفق شد جایزه بهترین بازیگر نقش اول مرد و بهترین فیلمبردار را از جشنواره فیلم کن ۲۰۱۴ به خود اختصاص داد.

«آقای ترنر» را سینمای سه کشور امریکا، انگلیس و فرانسه با مشارکت یکدیگر ساخته اند. Mike Leigh کارگردان، این اثر را در سال 2014 با ژانر بیوگرافی ساخت. درخلاصه داستان آقای ترنر آمده است: این فیلم داستان 25 سال آخر زندگی نقاش معروف بریتانیایی، جوزف مالارد ویلیام ترنر را به تصویر می کشد. داستان فیلم در سال ۱۸۲۶ آغاز می شود که ترنر ۵۱ ساله می شود و قدم در سربالایی زندگی می گذارد. او در یک کارگاه در خانه ی امروزی خود در لندن کار می کند، جایی که مستخدمش هانا و پدر پیرش ویلیام بزرگ اوضاع را مرتب می کنند. او مردی آرام است که به نقاشی از آفتاب و دریا و کشتی شهرت دارد.

«استالینگراد»

فیلم «استالینگراد» یکی از حساس ترین و مهمترین نبرد های جنگ جهانی دوم را به تصویر می کشد. این جنگ از تابستان ۱۹۴۲ شروع و تا زمستان ۱۹۴۳ ادامه پیدا کرد.

«استالینگراد» در سال 2013 به کارگردانی Fedor Bondarchuk در ژانر جنگی برای سینمای روسیه ساخته شده است.

«پایان ناخوشایند»

داستان فیلم«پایان ناخوشایند» درباره چاپ اولین کتاب یک نویسنده زن جوان توسط یک ناشر مرد جوان است. ناشر بدون اطلاع نویسنده عنوان کتاب را تغییر می دهد. همین امر باعث می شود نویسنده دیگر علاقه ای به ادامه کار با این ناشر را نداشته باشد. اما ناشر تمام تلاش خود را می کند تا او بازگردد.

«پایان ناخوشایند» درسال 2013 با ژانری درام و کمدی به کارگردانی John McKay برای سینمای انگلستان ساخته شد.

«ناشناس»

آیا شکسپیر یک متقلب و سارق ادبی بود؟ داستانی قدیمی وجود دارد که می گوید شکسپیر نویسنده‌ی واقعی آثار فاخری همچون اتللو، مکبث و هملت نیست، بلکه جوانی به نام ادوارد نویسنده ی واقعی آن چیزی است که به شکسپیر نسبت داده شده. داستان فیلم «ناشناس»در مورد جوانی است که ادعا می شود نویسنده ی داستانهایی است که اکنون میراث ادبی شکسپیر لقب دارد. این سینمایی در سال 2011 به کارگردانی Roland Emmerich با مشارکت سینمای امریکا، انگلستان و آلمان تولید شده است.

فیلم ایرانی «آسمان محبوب»

دریافت سیمرغ بلورین بهترین کارگردانی وکسب دیپلم افتخار بهترین بازیگر مرد در بخش مسابقه بیست و نهمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر از افتخارات «آسمان محبوب»است. این فیلم داستان زندگی دکتر جوانی به نام شایان است که در اوج موفقیت کاری و اجتماعی‌اش درمی‌یابد مبتلا به تومور مغزی ‌است. او تصمیم به خودکشی می‌گیرد اما در آخرین لحظه اتفاقی رخ می‌دهد که باعث می‌شود سر از روستایی دورافتاده درآورد و وقایع غیرمترقبه‌ای برایش رقم بخورد. داریوش مهرجویی در سال 1388 این اثر را برای سینمای ایران خلق کرده است.

«زندگی پادشاه»

یک سیاهپوست در زندان با شطرنج بازی حرفه ای آشنا می شود. بعد از رهایی از زندان در یک مدرسه شروع به کار می کند و به دانش آموزان شطرنج آموزش می دهد. در نهایت خانه شطرنج را راه اندازی می کند. «زندگی پادشاه» در سال 2013 با ژانری درام برای سینمای هالیوود تولید شده است.Jake Goldberger کارگردان این اثر سینمایی است.

«فریب بزرگ»

در یک بندر کوچک اکثر مردم بیکار هستند و افراد بسیاری به شهر مهاجرت کرده اند. یکی از اهالی که به این بندر به عنوان زادگاهش علاقه دارد، تلاش می کند تا دوباره رونق گذشته را زنده کند. برای این منظور هیچ راهی ندارد جز اینکه مسئولین را برای احداث یک کارخانه ترغیب کند. اما بندر آنها پزشک ندارد و اجازه احداث کارخانه نیز منوط به اقامت تمام وقت در بندر است. قرار است یک پزشک جوان فقط برای یک ماه به آنجا بیاید. Don McKellar کارگردان، «فریب بزرگ» را در سال 2013 با ژانری درام برای سینمای کانادا خلق می کند.

«چمدان»

سینمایی ایرانی «چمدان» داستان پدر و پسری است که سال‌ها یکدیگر را ندیده‌اند. پسر در نوجوانی به اصرار پدر عازم آلمان شده و هم‌اکنون آنجا صاحب خانواده است. طی سفر پدر به آلمان، سوءتفاهم‌هایی به وجود می‌آید و حضور او باعث ایجاد تغییر و تحولاتی در زندگی پسر می‌شود. «چمدان» نخستین بار در بخش خارج از مسابقه‌ جشنواره بیست و نهم به نمایش درآمد. این فیلم در قالب ویدئو ساخته شد و با تبدیل به نسخه 35 در جشنواره به نمایش درآمد. مانی حقیقی خالق «چمدان» کارگردانی این اثر درام را در سال 1389بر عهده داشت.

«یک سطر واقعیت»

این فیلم با بازی حسین یاری و مهراوه شریفی‌نیا در نقش‌های اصلی روایتی از زندگی زوجی مطبوعاتی است که به واسطه مواجهه با پیشنهادی و مشکلاتی که در مسیر کاری خود دارند به فکر مهاجرت می‌افتند. علی وزیریان در سال 1390 ژانر درام و اجتماعی «یک سطر واقعیت» را کارگردانی کرده است.

این اثر سومین فیلم بلند سینمایی علی وزیریان است که در سی امین جشنواره فیلم فجر در بخش مسابقۀ سودای سیمرغ حضور داشت.

«بازگشت به خانه»

مردی پس از سالها به شهر کوچک خود بازمی گردد. او در زمان جوانی به دلیل برخی از مشکلات با پدرش مشکل پیدا می کند و از شهر می رود. حالا او بعد از مرگ پدر به شهر بر می گردد تا بتواند برای همشهریان خود کاری کند. او تلاش می کند کارخانه تعطیل شده شهر را دوباره راه اندازی کند و اهالی شهر به کار در کارخانه مشغول شوند. Jo Baier کارگردان، این اثر را در سال 2012 برای سینمای آلمان با ژانری درام ساخت.

«باند پیکاسو»

پابلو پیکاسو نقاش معروف در دوران جوانی ناخواسته درگیر پرونده سرقت از موزه لوور پاریس می شود. او چند مجسمه کوچک سرقت شده را از سارق که یکی دوستانش است خریداری کرده و ممکن است خود او به جرم همکاری با سارق دستگیر شود.

«باند پیکاسو» در سال 2012 تولید شد. Fernando Colomo این اثر را در ژانری کمدی جنایی برای سینمای اسپانیا ساخت.

*** فیلم‌های نوروزی شبکه دو

شبکه دو از 29 اسفند تا 14 فروردین 94، 15 فیلم را برای پخش در نظر گرفته که ساعت 18 روی آنتن می‌روند. بازپخش این فیلم ها ساعت 24 همان روز خواهد بود.

فیلم تلویزیونی «زیر یک سقف» به تهیه‎کنندگی انوش جعفریان برای پخش در ایام نوروز از شبکه دو آماده شده، این تله که 29 اسفند روی آنتن می‌رود، نگاه متفاوتی را به روابط انسانی دارد و سعی می کند اهمیت گذشت و تفاهم را در خانواده های ایرانی به تصویر بکشد.

فیلم تلویزیونی «بچه نشو» به کارگردانی احمد درویشعلی پور و محصول سیما فیلم نیز اول فروردین 94 از شبکه دو روی آنتن می رود. فیلمنامه «بچه نشو» به قلم محمد درویشعلی پور درباره یک خانواده متوسط است که دارای یک فرزند زیاده خواه هستند اما یک روز صبح ... . در این فیلم به سبک زندگی ایرانی و همچنین نقد تک فرزندی به دنبال توصیه مقام معظم رهبری مبنی بر تعدد فرزندان پرداخته می شود.

فیلم سینمایی «نبوغ شگفت انگیز» هم که به طور مشترک توسط کشورهای فرانسه، استرالیا و کانادا در ژانر کودک تولید شده، درباره نوجوانی به نام توماس است که علاقه بسیار به مباحث علمی دارد و تمام وقتش را به اکتشافات علمی می گذراند؛ او تصمیم به ساخت ماشینی با حرکت دائم و بی وقفه می گیرد؛ این فیلم دوم اسفند از شبکه دو پخش می شود.

«۵۰ قدم آخر» فیلم سینمایی به کارگردانی کیومرث پوراحمد و تهیه‌کنندگی سعید سعدی است که 3 فروردین پخش می شود.

این اثر سرگذشت واقعی یکی از نیروهای اطلاعات لشکر زرهی نجف اشرف در عملیات والفجر ۴ را نمایش می‌دهد شخصی که برای شناسایی به یک منطقه مین‌گذاری شده در خاک عراق می‌رود و ... .

فیلم تلویزیونی «ستاره شرق» به تهیه کنندگی علی لدنی چهارم فروردین از روی آنتن شبکه دو می رود، این تله داستان زندگی فضل ابن شاذان از یاران امام رضا (ع) است و به کارگردانی علی غفاری تولید شده است.

فیلم سینمایی «فرمول درمان» سال 2014 تولید شده و درباره زن جوانی است که در کودکی پدرش را به دلیل سرطان روده از دست داده و تمام تلاش خود را به کار می بندد تا به آزمایشگاه دولتی یک داروسازی راه یابد..این فیلم 5 فروردین از ساعت 18 روی آنتن می‌رود.

فیلم سینمایی «جزیره دایناسور» نیز ششم فروردین برای نوجوانان روی آنتن می رود، این فیلم به زندگی لوکاس پسر نوجوانی پرداخته که روزی از میان لوازم اضافی پدرش که مدتهاست به آن توجهی ندارد یک تکه کریستال پیدا کرده و به زمان دیگری سفر می کند.

فیلم «خسته نباشید!» به کارگردانی افشین هاشمی و محسن قرایی هم نوروز ۹۴ از شبکه دو روی آنتن می‌رود. سیدرضا میرکریمی فیلم سینمایی «خسته نباشید!» را تولید کرده و این فیلم که تندیس بهترین فیلم اول و بهترین کارگردان اول را از جشن خانه سینما دریافت کرده، 7 فروردین پخش می شود، این اثر روایت زندگی زوجی است که به ایران می‌آیند اما اختلافاتی دارند و…

فیلم «نود دقیقه زندگی» نیز محصول سال 2014 است که 8 فروردین از شبکه دو روی آنتن می رود، این اثر درباره مردی عصبی و بداخلاق است که در پی مشکلی به دکتر خود مراجعه می¬کند و آنجا در میابد که 90 دقیقه بیشتر به پایان عمرش باقی نیست.

فیلم تلویزیونی «جهیزیه پرماجرا» به تهیه کنندگی مشترک مسعود عسگری و محمد شیخعلی 9 فروردین از شبکه دو روی آنتن می رود، این فیلم مضمون اجتماعی دارد و تلاش می کند به خوبی همدلی و صداقت نوجوانان را به تصویر بکشد.

«جهیزیه پرماجرا» در گروه فیلم های تلویزیونی شبکه دو تولید شده درباره چند نوجوان است که برای تهیه جهیزیه خواهر یکی از بچه ها که دچار مشکل مالی است، دست به کار می شوند و می خواهند با تصورات نوجوانانه شان به آن ها کمک کنند.

فیلم سینمایی «قلب فرا می خواند» هم 10 فروردین پخش خواهد شد، این اثر درباره دختر جوانی است که دفترچه خاطراتی را در کتابخانه قدیمی خانه شان پیدا می کند، او با شوق بسیار به مطالعه این کتاب می پردازد و خاطرات زنی را می خواند که در دوران جوانی به روستایی دور افتاده رفته در آنجا به معلمی می پردازد ... .

«تام سایر و هاکل بریفین» که سال 2014 تولید شده نیز از دیگر آثاری است که 11 فروردین از شبکه دو پخش خواهد شد.

«تام سایر و هاکل بریفین» ماجرای دو نوجوان است که شبی را به طور اتفاقی در قبرستان سپری می کنند، آنها شاهد صحنه ای می شوند که طی آن عده ای پیرمردی را به قتل رسانده و فردای آن روز با صحنه سازی، قاتل را فرد دیگری جلوه می دهند.

از دیگر آثار تولید شده برای نوروز شبکه دو می توان به «لبخند ماهی ها» اشاره کرد، این فیلم تلویزیونی به کارگردانی سعید بصیری و تهیه‌کنندگی محسن دانشور 12 فروردین پخش می شود و زندگی جوانی را به تصویر می‌کشد که به دلیل متارکه پدر و مادرش تنها شده و زندگی‌اش دستخوش تغییرات شدید اجتماعی می‌شود.

فیلم تلویزیونی «علفزار» به کارگردانی محمد علی طالبی 13 فروردین روی آنتن شبکه دو می‌رود، طالبی با ساخت این فیلم تلویزیونی برنده فیل طلای بهترین فیلم از فستیوال کودکان هند شده، این اثر در ژانر کودک و نوجوان ساخته شده است. «علفزار» درباره زمان کوچ ایل بختیاری است و در آن پدر نوجوانی به نام علی به علت دعوا با دایی خود و کمر دردی که دارد، نمی‌تواند گله‌شان را به ییلاق برساند. در نتیجه علی تصمیم می‌گیرد که به جای پدر با گله همراه شود. او به اتفاق کبعلی پیر ایل و چوپان جوانی به نام صادق گله‌هایشان را به سمت ییلاق حرکت می‌دهد. از سوی دیگر، خانواده علی که با وانت عازم ییلاق شده‌اند در مسیر جاده با مشکلاتی روبه رو می‌شوند و...

فیلم «شور نوجوانی» محصول 2013 کاناداست، این فیلم که 14 فروردین روی آنتن می رود، درونمایه ای طنز دارد درباره تیم هاکی نوجوانان دو گروه فقیر و غنی است. این دو گروه قرار است در مسابقه ای حساس روبروی یکدیگر قرار گیرند. تیم بازیکنان ثروتمند؛ فرزندانِ روسای شرکتی هستند که فرزندِ کارمندانِ ضعیفِ آن، تیم مقابل را تشکیل داده اند... . بازپخش این فیلم ها ساعت 24 همان روز خواهد بود.

*** فیلم‌های نوروز شبکه سه

شبکه سه 14 فیلم را از 26 اسفند 93 تا 14 فروردین 1394 روی آنتن می‌برد. بازپخش این فیلم‌ها 11 صبح روز بعد خواهد بود.

فیلم سینمایی اژدهای دریا Rise of the Sea Dragon : Young Detective Dee به کارگردانی هارک تسو که پنجشنبه 28اسفند ماه ساعت 20:20 روی آنتن شبکه سه قرار می گیرد.

درخلاصه این فیلم با بازی آنجلا بی بی ، مارک چائو ، فنگ شائوفنگ کیم بوم لین جنگ زین آمده است: کارآگاه دی، افسر پلیس در دوران سلسله ی تانگ در چین فئودالی می باشد. او برای انجام وظیفه به پایتخت فراخوانده می شود. او در می یابد که گروهی برضد پادشاه و خانواده ی او در حال دسیسه هستند. این فیلم با ژانر حادثه ای تولید سال 2013 چین است.

فیلم سینمایی جنون سرعت Need for Speed به کارگردانی اسکات واف است که داستان فیلم در خصوص توبی مارشال یک راننده مسابقات خیابانی است که کوچکترین اهمیتی به مردمی که برایشان درد سر ایجاد می‌کند ، نمی‌دهد. تا اینکه دستیارش در یک مسابقه جان می‌دهد. توبی به زندان می افتد اما آن شخصی که پشت این تصادف بود با ارائه مدارک و شهادت‌های دروغین در می‌رود.

آرون پل ، دومینیک کوپر ، ایموژن پوتس ، اسکات مس کودی و رامی مَلِک بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

این فیلم تولید سال 2014 و محصول مشترک آمریکا، فیلیپین، ایرلند و انگلیس است که جمعه 29 اسفند ساعت 15:30 روانه آنتن شبکه سه شود.

فیلم سینمایی فرشته ها می آیند به کارگردانی حامد محمدی و تهیه کنندگی منوچهر محمدی، یکشنبه دوم فروردین ساعت 00:15 بامداد روی آنتن شبکه سه قرار می گیرد.

این فیلم درباره روابط و حل مشکلات طلبه جوان با همسرش است که وضع مالی چندان خوبی ندارد و همسرش سه قلو می زاید.

این فیلم محصول سال 1393 سینمای ایران است که در آن جواد عزتی،نازنین بیاتی ، الهام کردا ، رضا ناجی و مهیار علیزاده بازی کرده اند.

فیلم الیما به کارگردانی نازیلا حدیقی و تهیه کنندگی سهیل حقیقی ،دوشنبه 3 فروردین ساعت 00:15 روی آنتن شبکه سه قرار می گیرد.

در این فیلم خواهید دید: الیما پس از مرگ همسرش از فرزندانش می خواهد تا در منزل پدریشان کنار هم زندگی کنند اما این نزدیکی زیاد باعث بروز اختلافاتی بین آنها می شود . الیما هر چه سعی می کند تا بر فرزندانش کنترل بیشتری داشته باشد از آنها دورتر می شود.

این فیلم محصول سال 1393 است که درآن مهوش وقاری ، محمود مقامی ، فهیمه رحیم نیا ، مهدی امینی خواه ، شیوا خسروی ، مارال فرجاد ، فلور نظری ، نیما ابراهیمی بازی کرده اند.

فیلم سینمایی گهواره ای برای مادر به تهیه کنندگی و کارگردانی پناه بر خدا رضایی است سه شنبه 4 فروردین ساعت 00:15 بامداد روی آنتن شبکه سه قرار می گیرد .

درخلاصه این فیلم با بازی الهام حمیدی ، چکامه چمن ماه ،غزل صارمی ، فرحناز منافی ظاهر و افسر اسدی آمده است: داستان زندگی یک بانوی طلبه به نام نرگس است که ادبیات روسی را در دانشگاه مسکو به اتمام رسانده است و اینک در کسوت بانویی طلبه، درس می‌خواند و قرار است برای تدریس به دانشجویانی که تازه مسلمان شده‌اند به روسیه بازگردد. این فیلم به نویسندگی حسین مهکام با ژانر خانوادگی محصول1392 سینمای ایران است .

فیلم تلویزیونی «سه ماهی» محصول 1393 سیما فیلم به کارگردانی حمید رضا قربانی است که چهارشنبه 5 فروردین ساعت 00:15 بامداد روی آنتن شبکه سه قرار می گیرد .

در خلاصه این فیلم آمده است : الهام که دو سال پیش در یک روز بارانی پسرش را برای بازی به پارک برده بود و در اثر زمین خوردن پسرش از دنیا می رود،خود را مسبب این اتفاق تلخ می داند.او در یک دفتر هنری کاشیکاری کار می کند و همسرش امیر استاد دانشگاه است.مادر الهام در بچگی او و پدرش را به خاطر اختلافات زیاد با پدرش تر ک کرده و برای ادامه تحصیل به خارج از کشور رفته است. الهام متوجه می شود که توموری در سر خود دارد که به سرعت باید عمل کند اما ... .

بازیگرانی چون هانیه توسلی، علیرضا کمالی نژاد، شیوا ابراهیمی، بهرام شاه محمدلو، رویا افشار، بابک کریمی، امید روحانی و طوفان مهردادیان در این فیلم نقش آفرینی کرده اند .

فیلم سینمایی پمپیPompeii به کارگردانی پل .دبلیو. اِس.آندرسن ،محصول 2014 آمریکا ، پنجشنبه 6 فروردین ساعت 00:15 از شبکه سه سیما پخش می شود.

در خلاصه داستان این اثر آمده است : قهرمانِ داستان میلو برده ای سِلتی است، که کشته شدن مادرش را توسط سناتور کُرووس به چشم می‌بیند. وقتی میلو در سال 79 میلادی به بلوغ می‌رسد، مهارت گلادیاتوری اش باعث تغییر سرنوشتش می شود و ...

کیت هارینگتون ، امیلی برانینگ، کیفر ساترلند ، آدِویل اَکی نوی آبیج و جسیکا لوکاس بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

فیلم سینمایی کریش 3 (Krrish 3) به کارگردانی راکش روشن ،محصول 2013 هند است که جمعه 7 فروردین ساعت 11:00 روی آنتن شبکه سه سیما می‌رود.

در خلاصه این فیلم آمده است : کریش قهرمان شهر بمبئی، حامی مردم است. کال دیوانه ای ثروتمند قصد دارد ویروسی مرگبار را در شهر پخش کند، او که فلج است دارای قدرت ذهنی فوق العاده است و...

در این فیلم هرتیک روشن، پِری یانکا چوپرا ، کانگانا رانات و ویوِک اُبروی ایفای نقشهای اصلی را برعهده داشتند.

فیلم سینماییسگ های پوشالی به کارگردانی رضا توکلی و تهیه کنندگی رضا نوروزی، شنبه 8 فروردین ساعت 00:15 بامداد روی آنتن شبکه سه قرار می گیرد.

در این فیلم خواهید دید: مهندس جوانی در بدو افتتاحیه یک پروژه فاخر ملی دچار سانحه ای عجیب و شگفت انگیز می شود و همین مسئله او و دیگران را دچار سر در گمی می کند تا اینکه…

این فیلم محصول سال 1392 سینمای ایران است که درآن لیلا اوتادی‌، علیرضا جلالی تبار‌، مهدی سلوکی، نیما شاهرخ‌شاهی، قاسم زارع‌، شیرین بینا، مرتضی ضرابی‌، فرزاد فرزین و امید محبی‌ بازی کرده اند.

فیلم سینمایی بازی مرگبار All Things to All Men محصول 2013 انگلیس به کارگردانی جرج ایساک است که یکشنبه 9 فروردین ساعت 11:00 روی آنتن شبکه سه قرار می گیرد .

در خلاصه این فیلم آمده است : جیمز رایلی سارقی است که در جریان یک سرقت برادر خود را از دست داده.او از طرف یک افسر پلیس فاسد و یک تبهکار حرفه ای پلیس فاسد پسر تبهکار را گروگان می گیرد و از او می خواهد که یک گاوصندوق را مورد دستبرد قرار دهد. تبهکار هم از جیمز رایلی می خواهد که این سرقت را انجام دهد. جیمز سرقت را انجام می دهد ولی در می یابد که آن دو قصد کشتن او را دارند و ...

بازیگرانی چون گابریل بیرنه ،رافوس سی ول ، توبی استِفنز ، کریستوفر آدامسون و مارک بَد هام در این فیلم نقش آفرینی کرده اند .

فیلم سینمایی هابیت : نابودی اسماگ 1&2 The Hobbit :the Desolation of Smaug در دو قسمت به کارگردانی پیتر جکسون است. دوشنبه 10 و سه شنبه 11 فروردین 94 ، ساعت 00:15 بامداد از شبکه سه سیما پخش می شود.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است : در حالی که اسماگ، اژدهای مخوف در قصر از گرسنگی شکایت دارد، هابیت ها از طریق مخفی شدن در بشکه های چوبی و گذر از رودخانه قصد دارند خود را به قصر برسانند و ...

این فیلم ساخته سال 2013 و محصول مشترک آمریکا و نیوزیلند است که درآن مارتین فریمن ، بندیکت کامبرب ، ریچارد آرمیتاژ ، آوانجلین لی لی و آیان مک کلن بازی کرده اند.

فیلم بلوف 2014 به کارگردانی محسن درمنش و تهیه کنندگی کیومرث رکنی است که چهارشنبه 12 فروردین ساعت 00:15 بامداد از شبکه سه سیما پخش می شود .

در داستان این فیلم آمده است: دو جوان ماجراجو همزمان با مسابقه تیم ملی کشورمان در فینال جام جهانی ۲۰۱۴ از فرصت استفاده کرده و نقشه هائی را در سر می پرورانند و ...

این فیلم طنز ساخته سال 1393 ایران است که درآن یوسف تیموری ، علی صادقی ، نفیسه روشن ، اردشیر کاظمی ، آرزو افشار ، مهران رجبی بازی کرده اند.

فیلم سینمایی فرار از جهنم Out of Inferno محصول2013 چین به کارگردانی دنی پنگ است که پنجشنبه 13 فروردین ساعت 00:15 بامداد روی آنتن شبکه سه قرار می گیرد .

در خلاصه این فیلم آمده است : داستان دو برادر آتشنشان که برای خاموش کردن حریق در یک برج تجاری، خودشان به همراه تعدادی از ساکنین گیر افتاده و به دنبال راه خروج هستند اما ...

این فیلم ساخته چین سال 2013 در ژانر حادثه ای است و درآن چینگ ون لا ، لوئیس کو ، آنجلیکا لی ، سی چنگ چن و ناتالیا تونگ بازی کرده اند.

فیلم سینمایی آقای 786 (Kiladi 786 ) جمعه 14 فروردین ساعت 00:15 بامداد روانه آنتن شبکه سه می شود. این فیلم به کارگردانی آشیش .آر .موهان محصول 2012 هندوستان است.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است :بهاتر سینک اهل پنجاب که در دستگیری قاچاقچیان مرزی با پلیس همکاری می کند قصد ازدواج با اینرو خواهر تی تی که معروفترین خلافکار شهر است را دارد . بهاتر سرعت عمل بالایی دارد واز قدرت بدنی زیادی برخوردار است و اینرو هم دختر زبل و با ذکاوتی است . اینرو عاشق یک خلافکار به نام آزاد است، قصد ازدواج با بهاتر را ندارد و وقتی بهاتر این موضوع را می فهمد به اینرو کمک می کند تا آزاد را از زندان خلاص کنند. اما اینرو در طی این حوادث متوجه اشتباهش می شود و تصمیم می گیرد با بهاتر ازدواج کند و ...

اَکشای کومار ، آسین ، راج بابار و ویپین باکشی گروه بازیگران این فیلم را تشکیل می دهند.

*** فیلم های نوروزی شبکه پنج

فیلم‌های نوروزی شبکه پنج فیلم‌های نوروزی هر روز ساعت 13 و 30 دقیقه روانه آنتن می‌شود.

جدال در تاریکی

این فیلم سینمایی محصول کشور هنگ‌کنک در سال 2014 است و 115 دقیقه زمان دارد. فیلم حادثه‌ای «جدال در تاریکی» به کارگردانی چی کین‌کوک «Chi-kin Kwok» ساخته شده است و بینگ بای، جکی چان و جان هو در آن ایفای نقش کرده‌اند. مدیر دوبلاژ این فیلم هوشنگ قطعه‌ای است و در خلاصه داستان آن آمده است: عده ای از ماموران آتش نشانی همزمان با شب سال نو ، درگیر حادثه آتش‎سوزی در یک خانه نوشابه‎سازی و انفجار لوله‌های گاز در یک نیروگاه برق می شوند. آنها تمام تلاش خود را برای نجات مصدومان و مهارکردن آتش می‌کنند و در نهایت با به خطر انداختن جان خود موفق می شوند و مسئولیت خود را به پایان می رسانند.

تشنه سرعت 2

این فیلم سینمایی محصول کشور امریکا با مدت زمان 86 دقیقه است.

فیلم «تشنه سرعت» محصول سال 2014 است و به کارگردانی الکس راناریولو ساخته شده است. بریت داورن، بیو میرچوف و بیل ساگ بازیگران این اکشن حادثه‌ای هستند. دنی کروگد، که از کودکی رویای شرکت در مسابقات اتومبیلرانی جهانی و برنده شدن در آنها را دارد برای گذراندن یک دوره تکمیلی به مدرسه اتومبیلرانی می رود تا مهارت‌های جدیدی را بیازماید ، اما در این دوره به علت هماهنگ نبودن او با جیک که هم‌گروهی‌اش است نمی تواند مدرک قهرمانی کسب کند. جیک که از مسابقه های دوره های قبل دنی را می شناسد تصمیم می گیرد این بار با کمک هم شانس خود را امتحان کنند. آنها با حمایت پدر جیک و پدر دنی در مسابقات نهایی انتخاب شدن برای جام جهانی شرکت می کنند و موفق می شوند جام قهرمانی را برنده شوند.

پرورو کوچولو در مسابقه سورتمه‌رانی

این فیلم سینمایی محصول مشترک دو کشور کره جنوبی و چین در سال 2013 است و 67 دقیقه زمان دارد. این انیمیشن به کارگردانی یونگ کوین پارک «Young Kyun Park» ساخته شده است. پرورو پنگوئن کوچولوی کنجکاو و دوستانش در دهکده ، اشتباهی باعث فرود اجباری هواپیمای حامل سورتمه برای مسابقات سورتمه سواری روی یخ می شوند. دو لاک‎پشت خلبان هواپیما ادعا می کنند که قهرمانان مسابقه سورتمه‌رانی هستند. با تشویق خلبانان ، پرورو و دوستانش برای شرکت در مسابقه قهرمانی راهی شهر نورٍ پیا (سرزمین شمالی) می شوند. فوفو خرس قهوه ای که دو سال قبل به دلیل تقلب از مسابقه بیرون انداخته شده سعی می کند با تقلب دوباره به مقام اول برسد که با شجاعت پرورو و کمک دوستانش شکست می خورد و به هدف خود نمی رسد .

پلیس بازی

فیلم سینمایی پلیس‌بازی که در ژانر حادثه‌ای و طنز ساخته شده 86 دقیقه زمان دارد و در سال 2014 ساخته شده است. فیلم سینمایی پلیس بازی محصول امریکاست و تیم استوری «Tim Story» کارگردان آن است. این فیلم با مدیریت دوبلاژ علیرضا باشکندی ساخته شده است. بن, نگهبان است و علاقه بسیاری به پلیس شدن دارد. او همزمان با پذیرفته شدنش در مدرسه پلیس باید برای ازدواج با آنجلا رضایت برادرش جیمز را که پلیسی حرفه ای است جلب کند. پس جیمز به بن فرصت می دهد که در طول 24 ساعت کنار او بماند و برای دستگیری خلافکارها به او کمک کند و به این ترتیب توان و شایستگی خود را برای ازدواج با خواهرش اثبات کند. گرچه بن بسیار نا‌وارد و بی تجربه است ولی تمام تلاش خود را درباره پرونده های مختلف انجام می دهد و در نهایت جیمز با کمک بن موفق می شود خلافکار سابقه‌دار آلن را دستگیر کند و بن را به عنوان همکار خوبی بپذیرد .

پدینگتون

فیلم سینمایی «پدینگتون» با مدت زمان 78 دقیقه محصول انگلیس و فرانسه است و در سال 2014 ساخته شده است. این فیلم که مضمونی خانوادگی و طنز دارد، به کارگردانی پل کینگ «Paul King» ساخته شده است. یک خرس اهل جنگل‌های پرو، برای یافتن خانه ای جدید به لندن سفر می کند. او که از نژاد خرس‌های کمیاب است بنابر گفته های کاوشگری که به جنگل محل زندگی او و خانواده اش سفر کرده ، تصور می کند که شهر مکانی است با حضور آدم های مهربان و مهمان نواز که از او استقبال گرمی خواهند کرد. اما بر خلاف انتظارش وقتی به شهر می رسید، خود را تنها و بی خانمان در می یابد تا این که خانواده مهربان براون با او آشنا می شوند و او را با خود به خانه شان می برند تا به او برای پیدا کردن کاوشگر قدیمی کمک کنند.آنها اسم او را پدینگتون می گذارند در حالی که پدینگتون در حال آشنا شدن با زندگی آدم‌هاست؛ میلی‎سنت ، دختر مرد کاوشگر که کار او تاکسیدرمی برای نگهداری بدن حیوانات در موزه است ، قصد دارد پدینگتون را به دست آورد و او را بکشد. اما خانواده براون متوجه می شوند و جان پدینگتون را نجات می دهند. در حالی که پدینگتون در کنار آنها زندگی راحتی را شروع می کند اما صمیم دارد به خانه اصلی خود در جنگل بازگردد.

فراری

فیلم سینمایی فراری محصول کشور کره جنوبی در سال 2013 است و 78 دقیقه زمان دارد. این فیلم حادثه‌ای و طنز به کارگردانی دونگ اوه جو «Dong-oh Jo» ساخته شده است. جانگ وو یک راننده تاکسی است .وقتی یک شب به طور اتفاقی مسافری را سوار می کند و به مقصد می رساند متوجه می شود ، او که در صندلی عقب نشسته بوده به قتل رسیده است. پلیس از طریق دورببن های مداربسته رد او را می گیرد و او را می یابد ولی چانگ وو هر چقدر به پلیس توضیح می دهد که بی گناه است و نمی داند قاتل کیست فایده ای ندارد و به همین خاطر فرار می کند. در تعقیب و گریز با پلیس جانگ وو متوجه می شود افراد مشکوک دیگری نیز در تعقیب او هستند. طی ماجراهایی جانگ وو در می یابد مقتول یک جاسوس آمریکایی بوده و تلفن همراه او که نزد جانگ وو است حاوی اطلاعات محرمانه یک پروژه دولتی است که به سرقت رفته است و اکنون ماموران فاسد سازمان اطلاعات کره جنوبی به دنبال به دست آوردن این اطلاعات هستند تا با فروش آن به آمریکا بیست میلیون دلار دریافت کنند و متواری شوند. سرانجام پلیس با کمک جانگ وو و پسرش و یک خبرنگار موفق می شوند جاسوسان آمریکایی و ماموران فاسد سازمان اطلاعات را دستگیر می‌کند .

هشدار برای کبرا 11- عملیات مخوف

این فیلم سینمایی پلیسی با مدت زمان 86 دقیقه محصول کشور آلمان است که در سال 2014 ساخته شده و کارگردانی آن را پیر بورتون «Pierre Boutron» برعهده داشته است. این فیلم سینمایی با مدیریت دوبلاژ افشین ذی‌نوری دوبله شده است. الکس همکار جدید سمیر قبل از این مدتی به ناحق متهم به همکاری با باندهای مواد مخدر بوده و به زندان افتاده است، اما اکنون به عنوان پلیس بزرگراه کار می کند. وی با پسری به نام فلیکس نویبار آشنا شده که پدرش را از دست داده است .یک گروه نامعلوم قصد گروگان گرفتن فلیکس را دارند که درگیری ایجاد می شود و مادر فلیکس طی آن به قتل می رسد . الکس و سمیر موضوع را پیگیری می کند و به دو تبهکار به نام اسملکین و گربر می رسند و تحویل قانون شان می دهند اما این دو با چیره دستی وکیل خود تبرئه می شوند.الکس و سمیر درگیر این فکر می شوند که قوانین در کشور المان نقص هایی دارند که موجب رهایی قاتلان و تبهکاران از مجازات می شوند. این در حالی است که آنها مجبورند از جان اسملکین و گربر نیز در برابر خطرهای گروه‌های گمنامی که قصد کشن آنها را دارند حفاظت کنند. البته اسمکلین و گربر سرانجام توسط این گروه کشته می شوند. پیگیری های بیشتر سمیر و الکس انها را به تعداد بی‌شمار کشته شدگانی می رساند که محکومانی بوده اند که یا در دادگاه تبرئه شده اند ، یا بعد از گذراندن دوره محکومیت خود تبرئه شده اند . این گروه سران شان را عالی رتبگان اداره پلیس و دولت آلمان تشکیل می دهند که معتقدند گاهی لازم است راه حل های فرا قانونی برای رساندن مجرمان با هر میزان جرم به اشد مجازات پس گرفت شود. سرانجام سمیر و الکس خاطیان را تحویل قانون می دهند و جرم انها را ثابت می‌کنند.

شک معقول

این فیلم سینمایی محصول مشترک آلمان، کانادا و امریکاست و 78 دقیقه زمان دارد. فیلم شک معقول که با مدیریت بهرام زند دوبله شده، محصول سال 2014 است به کارگردانی پیتر هاویت Peter Howitt از مضمونی حادثه‌ای و طنز برخوردار است. میچ بروکدن وکیلی که در کارش موفق است ناخواسته درگیر ماجرای یک سانحه تصادف با ماشین خود می شود و به علت ترس فراوان از محل حادثه می گریزد. اما با وقوع اتفاقات گوناگون و دستگیری شخص به نام دیویس ماجرا طور دیگری پیش می رود و میچ متوجه می شود که ویویس قاتل یکسری قتل های زنجیره ای است که انها را به دنبال انتقام پس از کشته شدن خانواده اش انجام داده است و تصادف صحنه سازی شده با ماشین میچ نیز به دست دیویس طراحی شده بوده است. او با تلاش زیاد در حالی که دیویس همه نقشه های او را خراب می کند موفق می شود این پرونده را ببندد و جان خانواده خود را نجات دهد .

شب در موزه 3 / راز لوح

این فیلم محصول مشترک امریکا و انگلیس است که در سال 2014 ساخته شده و از ژانر حادثه‌ای و طنز برخوردار است. این فیلم با مدت زمان 85 دقیقه به کارگردانی شاون لوی «Shawn Levy» ساخته شده است. لری ، نگهبان موزه ،یک شب به همراه دوستانش در حال اجرای یک نمایش ویژه برای مهمانان موزه است که ناگهان همه چیز به هم می ریزد و دوستان لری که همه از اشیا و مجموعه های موزه هستند دچار اختلال در رفتارشان می شوند. لری متوجه می شود که ریشه مشکل در لوحی اسرارآمیز است که به تدریج رنگش عوض می شود و زنگ زده می شود. با زنگ زده شدن کامل لوح دوستان او در موزه هم خاصیت ویژه ی خود را از دست می دهند و نابود می شوند . لری برای حل این مشکل مجبور می شود به لندن سفر کند و با سلطانی در موزه لندن دیدار کند که راز لوح را می داند و می تواند از خطر نابود شدن آن جلوگیری کند. او طی ماجراهایی که شامل رویارویی اش با عناصر غیرمادی دیگری در موزه لندن است.سرانجام موفق می شود از خطر نابودی لوح جلوگیری کند و دوستانش را نیز از مرگ نجات دهد. طی این سفر، پسر لری نیز با وی همراه است. پسر لری قبل از سفر به وی گفته بود نمی خواهد به دانشگاه برود و هیچ بهانه ای هم برا آینده ی خود ندارد در حالی که پس از سفر و با تجاربی که طی آن کسب کرده است پشیمان می شود و تصمیم می گیرد برنامه درست تری برای زندگی خود بچیند. لری هم می تواند به آرزوی دیرینه خود که رفتن به دانشگاه است ،برسد.

دزدان دریایی

فیلم سینمایی دزدان دریایی محصول کره جنوبی در سال 2014 است که از مضمونی حادثه‌ای برخوردار است و 124 دقیقه زمان دارد. این فیلم چهارمین فیلم پرفروش کره جنوبی در سال گذشته بوده که به کارگردانی سئوک هون لی ساخته شده و با مدیریت علیرضا باشکندی دوبله شده است. کشتی حامل پرچم و مهر حاکم جدید گوگوریو در دریا غرق می شود و جعبه حاوی مهر سلطنتی توسط یک نهنگ بلعیده می شود . حاکم گوگوریو به وزیر خود دستور می دهد هر طور شده نهنگ را شکار کنند و جعبه حاوی مهر را از شکم آن بیرون بیاورند. وزیر تعدادی از دزدان دریایی را مامور این کار می‌کند و آنها را تهدید می کند چنانچه این ماموریت را انجام ندهند آنها را دستگیر و زندانی خواهد کرد. دزدان دریایی برای شکار نهنگ اقدام می کنند اما موفق نمی شوند .نهنگ به کشتی آنها حمله و کشتی را غرق می‌کند. حاکم گوگوریو نیز که حکومت خود را با زورگویی و قتل مردم بی گناه بنیان گذاشته بود از سلطنت کناره گیری می‌کند .

یک روز سخت

این فیلم سینمایی با مدت زمان 107 دقیقه محصول کره جنوبی در سال 2014 است و مضمونی حادثه‌ای دارد. سئون هون کیم کارگردانی این اثر و حمید منوچهری مدیریت دوبلاژ آن را برعهده داشته است. جئون سو که یک کارآگاه پلیس است در یک شب بارانی با عابری تصادف می کند و به تصور این که تصادف منجر به مرگ عابر شده جنازه او را مخفی می کند. روز بعد تلفن های مشکوکی به او شده و شخصی مدعی می شود که شاهد تصادف بوده است و در صورتی که جنازه را به او تحویل ندهد به روًسای پلیس اطلاع خواهد داد. جئون سو طی اتفاقات متوجه می شود شخصی که به او زنگ می زند نیز پلیس فاسدی است که با توقیف غیرقانونی مواد مخدر ، دوباره مواد توزیع می کند و کسی که جئون سو در شب بارانی با او تصادف کرده است یکی از رقبای او در توزیع مواد مخدر بوده و قبل از تصادف نیز با گلوله کشته شده است. اکنون آن پلیس فاسد به دنبال کلید گاوصندوقی است که در لباس مقتول است و در گاوصندوق نیز پول های حاصل از فروش مواد مخدر است. جئون سو طی ماجراهایی کلید گاوصندوق را می‏‎یابد و وسوسه می شود که پول‌ها را از آن خود کند و این کار را هم می‌کند .

هیجان زندگی

فیلم سینمایی هیجان زندگی با مدت زمان 111 دقیقه محصول کشور هندوستان است که در سال 2014 ساخته شده است. سلمان خان بازیگر اصلی این فیلم حادثه‌ای و اکشن است. دوی لال سینگ ،که همیشه به دنبال داشتن هیجان در زندگی اش بوده است ، پس از دیدن صحنه مرگ عمدی والدین یک بچه سرطانی به دست خودشان (خودکشی) به علت نداشتن پول برای نجات فرزندانشان تصمیم می گیرد این بار با سرقت از افرادی که مال اندوزی غیرقانونی می کنند و به قشرهای محروم جامعه فکر نمی کنند، زندگی جدیدی را دنبال کند. در حالی که پلیس سعی دارد وی را دستگیر کند . او همیشه موفق به فرار می شود گرچه هدف او کمک به بچه های بیمار و تامین هزینه معالجه آنها با این اموال سرقتی است اما او باور می کند که این کارش اشتباه است و باید تاوان آن را پس دهد و مجازات شود ، زیرا بزرگ‌ترین و بهترین سرمایه هرکس انسانیت اوست. دوی لال سینگ ،که همیشه به دنبال داشتن هیجان در زندگی اش بوده است ، پس از دیدن صحنه مرگ عمدی والدین یک بچه سرطانی به دست خودشان (خودکشی) به علت نداشتن پول برای نجات فرزندانشان تصمیم می گیرد این بار با سرقت از افرادی که مال اندوزی غیرقانونی می کنند و به قشرهای محروم جامعه فکر نمی کنند، زندگی جدیدی را دنبال کند. در حالی که پلیس سعی می کند وی را دستگیر کند . او همیشه موفق به فرار می شود گرچه هدف او کمک به بچه های بیمار و تامین هزینه معالجه آنها با این اموال سرقتی است اما او باور دارد که این کارش اشتباه است و باید تاوان آن را پس دهد و مجازات شود زیرا بزرگ ترین و بهترین سرمایه هرکس انسانیت اوست .

من هنوز آلیس هستم

فیلم سینمایی من آلیس هستم که با عنوان «آلیس آرام» هم شناخته می‌شود، 86 دقیقه زمان دارد و محصول امریکا در سال 2014 است. این فیلم به کارگردانی ریچارد گلاتازر و واش وستمورلند «Richard Glatzer, Wash Westmoreland» ساخته شده است. آلیس هالند، استاد دانشگاه در رشته زبان شناسی که بسیار در کار خود موفق و قدردانی شده و صاحب کتاب های مهمی در این رشته است.یک روز حین یک بازی حافظه با فرزندش و وقتی تنها چند روز از جشن تولد 50 سالگی اش گذشته متوجه اختلالاتی در حافظه خود می شود. به پزشک مراجعه می کند و پزشک متخصص اعصاب وی پس از انجام دادن آزمایش های مربوط متوجه می شود که آلیس در حال مبتلا شدن به بیماری آلزایمر است. آلیس ابتدا این موضوع را از همسر و خانواده اش مخفی می کند ، اما وقتی متوجه می شود بیماری اش در حال پیشروی است چاره ای نمی بیند جز این که موضوع را به آنها بگوید. در قدم بعدی خانواده آلیس نیز باید آزمایش شوند تا متوجه شوند کدام یک در آینده به شکل موروثی دچار این بیماری خواهند شد تا از الان برای آن آماده باشند. اما مساله مهم در حال حاضر کنار آمدن آلیس با بیماری اش و تلاش وی برای آن است که بیماری هر چه دیرتر پیشرفت کند. همسر و فرزندان آلیس تمام تلاش خود را می کنند تا در این مدت در کنارش باشند. به خصوص بیماری آلیس موجب می شود که او و دختر کوچک ترش لیدیا یکدیگر را بهتر درک کنند. لیدیا که قصد دارد بازیگر تئاتر شود نوشته های خود را که قرار است روزی به دیالوگ های تئاتر تبدیل شود برای مادرش می خواند و موجب تسکین وی می شود.

لاک‌پشت‌های نینجا
این فیلم سینمایی محصول امریکا در سال 2014 است و 93 دقیقه زمان دارد. لاک‌پشت‌های نینجا به کارگردانی جاناتان لیبسمن «Jonathan Liebesman» ساخته شده و مگان فاکس و ویل آرنت از بازیگران آن هستند. آپریل انیل ، خبرنگار زن جوانی است که به دنبال تهیه خبر از موضوعاتی جنجالی است. در حالی که شهر در خطر کشتار و غارت مردم به دست گروهی جنایتکار به نام گروه چکمه است. انیل سعی دارد متفاوت ترین اخبار را از حوادث مربوط به آنها تهیه کند و در این حین با قهرمانان عجیبی که لاک پشت های نینجا هستند آشنا می شود. پس از ارتباط با آنها متوجه می شود این لاک پشت ها همان‌هایی هستند که در آزمایشگاه ژنتیکی پدرش تحت آزمایش بوده‌اند. انیل با کمک لاک پشت ها و استاد آنها که یک موش است موفق می شود گروه چکمه را شکست داده و شهر را نجات دهند.
ایسنا
برچسب ها: فیلم ، نوروز ، سیما ، مسابقه
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
هادی آهوار 12 ساله ازشهرستان سراب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۲
0
0
بببخشید فیلم شب درموزه 3را کی پخش می کنید
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: