کد خبر: ۵۲۸۷۷
تاریخ انتشار: ۱۵:۴۲ - ۰۶ اسفند ۱۳۹۳ - 2015February 25
معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان تأمین اجتماعی خبرداد:
شفاآنلاین-معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان تأمین اجتماعی گفت: ملاک اعزام بازنشستگان به مشهد مقدس توسط کانون های بازنشستگان به دقت رعایت می‌شود و بازنشستگانی که حداقل حقوق دریافت می‌کنند و تاکنون از سفرهای زیارتی استفاده نکرده‌اند و همچنین ایثارگران در اولویت هستند.
اولویت اعزام به مشهد مقدس با بازنشستگانی است که حداقل حقوق دریافت می کنند

به گزارش شفا آنلاین، دکتر منصور اعتصامی در ملاقات اعضای کانون عالی بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تأمین اجتماعی اظهار داشت: ارتباط تأمین اجتماعی با کانون‌های بازنشستگان درحال گسترش است و سازمان تمام تلاش خود را برای رضایت شرکای اجتماعی به کار می‌گیرد.
وی با بیان اینکه مسئولان سازمان تأمین اجتماعی به گونه‌ای وعده می‌دهند که امکان عملی شدن آن وجود داشته باشد، افزود: بیان وعده‌های فراوانی که امکان عمل به آنها وجود ندارد باعث بروز مشکلات مختلف و ناامیدی مردم خواهد شد.
دکتر اعتصامی افزود: در سال 94 نیز برای تعامل گسترده‌تر با شرکای اجتماعی تلاش می‌کنیم و برنامه‌ریزی‌های خوبی انجام داده‌ایم.
وی ادامه داد: با تدبیر و کارشناسی می‌توانیم با هزینه کم گام‌های بزرگی برداریم که نمونه آن تعامل سازنده سازمان با شرکای اجتماعی و بازنشستگان است و نتیجه این تعامل حرکت در جهت رفع مشکلات است.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: