کد خبر: ۵۲۵۸۳
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۹ - ۰۴ اسفند ۱۳۹۳ - 2015February 23
شفاآنلاین-مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری خانه سازی ایران گفت: هلدینگ سرمایه گذاری خانه سازی ایران به منظور ارایه توانمندی ها و معرفی پروژه های شاخص و در دست اجرا و امکان سنجی فرصت های مناسب سرمایه گذاری در کشور عراق، در نمایشگاه تجهیزات پزشکی ، دارویی و خدمات سلامت جمهوری اسلامی ایران در عراق حضور چشمگیر یافت.
 به گزارش شفاآنلاین، مهندس علی مقدس زاده افزود: این نمایشگاه در پی امضای تفاهم‌نامه همکاری‌های دارویی بهداشتی و آموزش پزشکی ایران و عراق و به منظور بررسی راهکارهای عملیاتی کردن روابط راهبردی سلامت دو کشور در بغداد برگزار شد .
وی اظهار داشت: شرکت سرمایه گذاری خانه سازی ایران،  با ساخت بیش از 70 بیمارستان و حدود 170 دی کلینیک و درمانگاه تخصصی در سطح کشور، از جمله بیمارستان یکهزار تختخوابی میلاد تهران، بزرگترین بیمارستان ساز در ایران با نیم قرن تجربه  معرفی می شود.
مقدس زاده با اشاره به اینکه شرکت خانه سازی ایران با در اختیار داشتن دانش فنی و تخصص کافی و  اجرای حدود 700 پروژه به مساحت بیش از چهار میلیون و 600 هزار مترمربع در حوزه های مختلف ،  توانایی اجرای تمامی مراحل انجام پروژه ها را دارد، افزود: برای ورود به پروژه های درمانی عراق آمادگی کامل داریم.
وی خاطرنشان کرد:  گروهی از کارشناسان متخصص این شرکت برای انجام مذاکرات فنی و اجرایی به کشور عراق اعزام خواهند شد و سایر اقدامات لازم به منظور  ورود خانه سازی به پروژه های درمانی کشور عراق توسط وزارت بهداشت عراق انجام می شود.
گفتنی است شرکت سرمایه گذاری خانه سازی ایران بنا به تاکید و حمایت مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی برای اولین بار به همراه تمامی شرکت های زیر مجموعه خود در نمایشگاه یک کشور خارجی به ارایه ظرفیت ها و توانمندی های خود پرداخته است.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: