کد خبر: ۵۱۶۱۴
تاریخ انتشار: ۱۴:۲۲ - ۲۵ بهمن ۱۳۹۳ - 2015February 14
مدیرعامل تامین اجتماعی:
شفاآنلاين - مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با یادآوری توان و تخصص پزشکان ایرانی و استاندارد سازی خدمات درمانی و پزشکی در کشور گفت: با رفع تحریم ها و بهبود فضای سیاسی و تبلیغاتی ، ایران در زمینه گردشگری سلامت در منطقه آینده بسیار درخشانی خواهد داشت .

به گزارش شفاآنلاين، سید تقی نوربخش روز شنبه در بازدید از بخش های مختلف بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی کیش به امکانات و تجهیزات مناسب این مجتمع درمانی اشاره کرد و گفت : نظر به شرایط خاص جزیره کیش و حضور برخی پزشکان به صورت پروازی در منطقه ، هزینه تامین انرژی ، کاهش نقدینگی، روند ارائه خدمات مطلوب تر درمانی را با مشکل مواجه خواهد کرد.

وی با بیان اینکه مطالبات بیمارستان کیش از محل فرانشیز بیمه شدگان تامین اجتماعی رقم قابل توجهی است تصریح کرد : سازمان تامین اجتماعی آمادگی دارد تا با سرعت بخشیدن به روند پرداخت این مبالغ به منظور رفاه حال ساکنان و گردشگران با بیمارستان همکاری لازم را داشته باشد .

نوربخش یادآور شد: قرارداد کنونی سازمان تامین اجتماعی با بیمارستان کیش بر اساس تعرفه بخش خصوصی محاسبه می شود و مراجعه کنندگان به بیمارستان خدمات قابل قبولی از سوی بیمه تامین اجتماعی دریافت می کنند.

وی گفت : چنانچه مکاتبات و پیگیری های مسوولان بیمارستان کیش برای اجرای طرح تحول سلامت در منطقه به نتیجه برسد بخشی از هزینه درمان بیماران از محل بودجه عمومی پرداخت خواهد شد.

نوربخش به توان و تخصص پزشکان ایرانی و استانداردسازی خدمات درمانی و پزشکی در کشور اشاره کرد و گفت : با رفع تحریم ها و بهبود فضای سیاسی و تبلیغاتی ، ایران در زمینه گردشگری سلامت در منطقه آینده بسیار درخشانی خواهد داشت .

رییس بیمارستان کیش نیز با تاکید بر اینکه کیش با داشتن بیمارستان تخصصی ،پزشکان متخصص و تجهیزات پیشرفته یکی از بهترین نقاط برای جذب گردشگر سلامت است اضافه کرد :این بیمارستان تلاش دارد تا با ارائه خدمات مناسب در این مسیر یعنی جذب گردشگر سلامت شتاب بیشتری ببخشد.

محمد خلخالی به تجهیزات جدید ، استاندارد و پیشرفته خریداری شده همچون دستگاه ˈ ام ، آر، آی ˈ و ˈفیبرو اسکن ( درمان بیماری های پیشرفته کبدی ) ˈاشاره کرد و گفت : نیروهای درمانی و سایر کارکنان این بیمارستان در طول هفته و روزهای تعطیل به ساکنان و گردشگران خدمات ارائه می دهند.

بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی کیش دارای 64 تخت پذیرش بیمار و همچنین کلینیک های تخصصی در بخش های مختلف داخلی ، اطفال ، زنان و زایمان ، مراقبت های ویژه CCU، ICU، اتاق عمل مجهز ، کلینیک کبدی ، اتاق ایزوله و مرکز امحا زباله بیمارستانی است .

بخش لیزر درمانی ، آندوسکوپی و کولونوسکوپی ، فیزیوتراپی ، اکوکاردیوگرافی ، بخش بازتوانی قلب ، سنگ شکن ، سنجش تراکم استخوان ، دیالیز ،داروخانه و آزمایشگاه شبانه روزی از دیگر امکانات این مجتمع درمانی است .

علاوه بر بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی در کیش ،بیمارستان فوق تخصصی خصوصی و بین المللی ایرانیان نیز به ساکنان و گردشگران خدمات ارائه می هد.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: