کد خبر: ۵۱۶۰۹
تاریخ انتشار: ۱۳:۵۲ - ۲۵ بهمن ۱۳۹۳ - 2015February 14
مشاور مدیرعامل و مدیرکل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی خبر داد:
شفاآنلاین-مشاور مدیرعامل و مدیرکل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی گفت: اپلیکیشن تلفن همراه، نسخه الکترونیکی نشریه تأمین و 15 سایت استانی سازمان تأمین اجتماعی رو نمایی شد.

به گزارش شفاآنلاین، امیرعباس تقی‌پور گسترش خدمات غیرحضوری را از اولویت‌های سازمان تأمین اجتماعی برشمرد و اظهار داشت: در این راستا گسترش روز افزون خدمات غیر حضوری مورد توجه قرار گرفته و امور مربوط به اطلاع رسانی سازمان از طریق فضای مجازی در حال گسترش است.

وی اختصاص بخش‌های ویژه به ادارات کل و مدیریت درمان تأمین اجتماعی تمامی استان‌ها در پایگاه اطلاع رسانی سازمان تأمین اجتماعی را از اقدامات صورت گرفته در رابطه با گسترش فرهنگ پاسخ‌گویی در سازمان و برقراری ارتباط موثر و مستمر با مخاطبان دانست.

تقی‌پور نسخه الکترونیکی نشریه داخلی سازمان تأمین اجتماعی را نیز از دیگر اقدامات انجام شده برای ارتقاء ارتباط درون سازمانی با 65 هزار نفر همکار سازمان در سراسر کشور برشمرد و گفت: با رونمایی نسخه الکترونیکی نشریه تأمین به نشانیweekly.tamin.ir کارکنان تأمین اجتماعی در سراسر کشور با سرعت و سهولت بیشتری از اخبار و اطلاعات مرتبط با سازمان مطلع می‌شوند.

مدیرکل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی اپلیکیشن تلفن همراه سازمان تأمین اجتماعی را نیز خدمتی نوین به بیمه‌شدگان این سازمان دانست و گفت: در این اپلیکیشن مشخصات 1300 مرکز بیمه‌ای و درمانی تأمین اجتماعی در دسترس قرار گرفته است و امکان جستجوی این مراکز نیز فراهم شده است. نمایش نزدیک‌ترین مرکز بیمه ای و درمانی تأمین اجتماعی و همچنین دسترسی به قوانین و مقررات تأمین اجتماعی از دیگر امکانات اپلیکیشن تلفن همراه تأمین اجتماعی است.

علاقمندان برای دسترسی به اپلیکیشن تلفن همراه تأمین اجتماعی می‌توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی تأمین به نشانی www.tamin.ir این نرم افزار را دریافت کنند.

اداره کل آذربایجان شرقی

www.azarsharghi.tamin.ir
اداره کل بوشهر www.bushehr.tamin.ir
اداره کل شرق تهران www.sharghtehran.tamin.ir
اداره کل غرب تهران www.gharbtehran.tamin.ir
اداره کل فارس www.fars.tamin.ir
اداره کل قزوین www.ghazvin.tamin.ir
اداره کل قم www.qom.tamin.ir
اداره کل لرستان www.lorestan.tamin.ir
اداره کل مرکزی www.markazi.tamin.ir
اداره کل هرمزگان www.hormozgan.tamin.ir
مدیریت درمان چهارمحال و بختیاری www.dchb.tamin.ir
مدیریت درمان خراسان رضوی www.drazavi.tamin.ir
مدیریت درمان قزوین www.dqazvin.tamin.ir
مدیریت درمان همدان www.dhamedan.tamin.ir
مدیریت درمان قم www.dqom.tamin.ir

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: