کد خبر: ۵۱۳۴۸
تاریخ انتشار: ۲۳:۰۰ - ۲۲ بهمن ۱۳۹۳ - 2015February 11
شفا آنلاین: مواد تشکيل دهنده آن : روغن زيتون ، عسل و جوش شيرين که براي پوست بسيار مفيد هستند.هم روغن زيتون و هم عسل خاصيت مرطوب کنندگي دارند که پوست را نرم مي کنند. روغن زيتون به پوست نفوذ مي کند، به بازسازي آن کمک مي کند، خاصيت ارتجاعي پوست را افزايش و لک ها را کاهش مي دهد
به گزارش شفا آنلاین-دوست داشتيد که پوستي صاف و درخشان داشته باشيد بدون اينکه هزينه زيادي صرف محصولات آرايشي کنيد؟ در ادامه دستور تهيه ماسک خانگي را برايتان گذاشته ايم که از موادي تهيه مي شود که در هر خانه اي وجود دارند.  مواد تشکيل دهنده آن : روغن زيتون ، عسل و جوش شيرين که براي پوست بسيار مفيد هستند.هم روغن زيتون و هم عسل خاصيت مرطوب کنندگي دارند که پوست را نرم مي کنند. روغن زيتون به پوست نفوذ مي کند، به بازسازي آن کمک مي کند، خاصيت ارتجاعي پوست را افزايش و لک ها را کاهش مي دهد.

عسل باکتري ها را از بين مي برد، منافذ پوست را تنگ تر مي کند، و از پوست در برابر آسيب آفتاب و چروک هاي سطحي محافظت مي کند، پوستتان را نيز مرطوب مي کند.

جوش شيرين نيز مانند يک لايه بردار ملايم قرمزي ناشي از خشکي پوست را از بين مي برد و گردش خون را بهبود مي بخشد. با ازبين بردن چربي اضافه و سلول هاي مرده پوست به از بين بردن آکنه و جوش ها نيز کمک  مي کند.

ماسک خانگي براي درخشندگي پوست

يکي ديگر از مزيت هاي اين ماسک اين است که براي تمام پوست ها مناسب است. مواد تشکيل دهنده آن پوست را خيلي خشک يا خيلي چرب نمي کنند.
طرز تهيه ماسک خانگي براي درخشندگي پوست
مواد مورد نياز

    روغن زيتون
    عسل
    جوش شيرين
    قاشق چايخوري
    کاسه

مرحله 1

يک قاشق چايخوري از روغن زيتون را در کاسه اي بريزيد.

ماسک خانگي براي درخشندگي پوست
مرحله 2

سپس، نصف قاشق چايخوري عسل به آن بيافزاييد.

ماسک خانگي براي درخشندگي پوست
مرحله 3

يک قاشق چايخوري نيز جوش شيرين اضافه کنيد.

ماسک خانگي براي درخشندگي پوست
مرحله 4

مواد را به خوبي با هم ترکيب کنيد تا يک خمير رقيق شکل بگيرد. اگر مي خواهيد غلظت آن بيشتر باشد، مقدار جوش شيرين را افزايش دهيد.

حالا ماسک خانگي شما آماده است..

ماسک خانگي براي درخشندگي پوست
چگونه آن را استفاده کنيد

ابتدا صورتتان را بشوييد و خشک کنيد اما بگذاريد مقداري از رطوبت آن باقي بماند.

حالا ماسک خانگي خود را با حرکات دايره وار به صورتتان بزنيد. اجازه دهيد 10 دقيقه روي پوستتان بماند و سپس با آب ولرم آب بکشيد. اگر احساس مي کنيد پوستتان چرب شده است از مرطوب کننده استفاده کنيد.

از اين ماسک هفته اي يکبار استفاده کنيد تا پوستي درخشان، نرم و زيبا داشته باشيد.


برچسب ها: درخشان ، آرايشي ، ماسک ، عسل
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: