کد خبر: ۵۰۲۸۶
تاریخ انتشار: ۰۸:۱۸ - ۱۵ بهمن ۱۳۹۳ - 2015February 04
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در گفتگوی اختصاصی با شفاآنلاین خبرداد :
شفاآنلاین-وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: سه بسته درمان، بهداشت و نظارت بر تعرفه ها که در طرح سلامت اعلام کرده ایم به خوبی دنبال و پیگیری می شود.

دکتر سید حسن قاضی زاده هاشمی در گفتگوی اختصاصی با شفاآنلاین درباره برنامه های طرح تحول سلامت در سال آینده اظهار کرد: برنامه های مختلفی برای طرح تحول سلامت در سال آینده وجود دارد که باید از آنها مطمئن شویم تا بتوانیم آنها را ارائه کنیم.

وی ادامه داد: دولت لایحه ای را به عنوان بودجه وزارت بهداشت پیشنهاد کرده است که ما در انتظار تصمیم گیری مجلس و نمایندگان محترم برای تصویب این لایحه هستیم تا بتوانیم درباره طرح های تحول سلامت در سال آینده تصمصیم گیری کنیم.

دکتر هاشمی همچنین با اشاره به اینکه درآخرین جلسه هیئت وزیران، آقای رئیس جمهورازتمامی دست اندرکاران و کارکنان وزارت بهداشت برای اجرای این طرح تشکر کردند خاطرنشان کرد:دراین جلسه دکتر نوبخت که دستگاه نظارتی دولت هستند نیز گزارشی را درمود اجرای طرح تحول سلامت ارائه دادند که همه آن گزارش ناشی از موفقیت های طرح تحول سلامت درپی دنبال شدن سه بسته ارائه شده(درمان، بهداشت و نظارت بر تعرفه ها)بود.

وی ادامه داد: دکتر نوبخت همچنین ابراز امیدواری کرد تا انشالله در سال آینده نیز بسته های بعدی طرح تحول سلامت از سوی دولت مورد حمات قرار گیرد.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی همچنین درباره ارزیابی خود ازروند طرح تحول سلامت خاطرنشان کرد: این مردم و دستگاه های نظارتی هستند که باید طرح تحول سلامت را مورد ارزایابی قرار دهند و از آن راضی باشند.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: