کد خبر: ۵۰۱۴۴
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۷ - ۱۳ بهمن ۱۳۹۳ - 2015February 02
شفاآنلاین-مشاور مدیرعامل و مدیرکل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی گفت: همزمان با ایام مبارک دهه فجر، فاز دوم طرح تجهیز کتابخانه های واحدهای بیمه ای و درمانی سازمان تامین اجتماعی سراسر کشور آغاز شد.
به گزارش شفا آنلاین،«امیرعباس تقی پور» افزود: این طرح با هدف ترویج فرهنگ مطالعه در بین کارکنان و مخاطبان سازمان تامین اجتماعی و برای کمک به ارتقای فرهنگ کتابخوانی در میان بیمه شدگان که نیمی از جمعیت کشور هستند، به اجرا در می آید.

وی تصریح کرد: کارکنان سازمان تامین اجتماعی و همچنین بیمه شدگان، مستمری بگیران و کارفرمایان در زمان مراجعه به شعب و مراکز درمانی می توانند از امکانات ایجاد شده برای مطالعه استفاده کنند.

تقی پور ادامه داد: براین اساس، در فاز دوم 132 عنوان کتاب در 66 هزار جلد و در حوزه های مختلف مذهبی، اجتماعی، تاریخی و داستانی به کتب کتابخانه های شعب و مراکز درمانی سازمان تامین اجتماعی افزوده و در اختیار کارکنان و علاقه مندان قرار می گیرد.

مشاور مدیر عامل و مدیر کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی گفت: فاز دوم تجهیز کتابخانه های شعب و مراکز درمانی دارای کتابخانه این سازمان با اعتباری بیش از 6 میلیارد و 500 میلیون ریال انجام می شود.

وی اظهار داشت: این تعداد جلد کتاب در میان 155 شعب بیمه ای و مرکز درمانی سازمان تامین اجتماعی دارای کتابخانه، توزیع می شود.

این مقام تامین اجتماعی گفت: در فاز اول این طرح نیز که همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی سال جاری انجام شد، 98 عنوان کتاب در شمارگان 36 هزار جلد به کتابخانه های مراکز بیمه و درمانی سازمان تحویل داده شد.

تقی پور خاطرنشان کرد: طرح تجهیز کتابخانه های واحدهای بیمه ای و درمانی سازمان تامین اجتماعی با همکاری شرکت انتشارات علمی و فرهنگی انجام می شود.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: