کد خبر: ۴۹۸۸۶
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۰ - ۱۱ بهمن ۱۳۹۳ - 2015January 31
مدیر کل درمان مستقیم سازمان تأمین اجتماعی:
شفاآنلاین-مدیر کل درمان مستقیم سازمان تأمین اجتماعی گفت: سازمان تأمین اجتماعی برای افزایش سطح رضایتمندی بیمه شدگان این سازمان تلاش می کند و جلب رضایت آنان یکی از مهم ترین اولویت های این سازمان است.
به گزارش شفاآنلاین، دکتر مهدی درخشان در مراسم تودیع و معارفه مدیر درمان تأمین اجتماعی کردستان با بیان این مطلب، افزود: نظام سلامت، برای سازمان تأمین اجتماعی هم گام با دولت تدبیر و امید بسیار مهم بوده و در این زمینه برای ارایه خدمات درمانی به آحاد جامعه تلاش می کنیم.
وی اظهار داشت: سازمان تأمین اجتماعی بدور از هرگونه حاشیه در حال انجام ماموریت های خود در بخش های مختلف است و پاسخ گویی، برنامه محوری، قانون مداری و پاکدستی شعارهای اصلی تأمین اجتماعی برای انجام مأموریت های این سازمان است.
در ادامه دکتر هوشنگ فولادی مدیر درمان جدید تأمین اجتماعی کردستان گفت: کار با خرد جمعی و مشارکت عمومی، ادامه روند کارهای بنیادی و اساسی مدیران قبلی، ‌کاهش فاصله هزینه ها و عملکرد و از طرفی رعایت دقیق قوانین از اهم اولویت های جدید برنامه کاری و راهبردی در حوزه درمان استان خواهد بود.
وی همچنین بر مشارکت فعالانه، خلاقانه و دلسوزانه تمامی کارکنان تاکید و ابراز امیدواری کرد، با همکاری و تعامل شاهد رشد و ارتقای کیفیت خدمات درمانی ارایه شده به بیمه شدگان و بیماران در سطح مراکز درمانی تابعه در استان باشیم.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: