کد خبر: ۴۹۳۷۹
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۸ - ۰۷ بهمن ۱۳۹۳ - 2015January 27
شفاآنلاین-مدیرکل درمان تامین اجتماعی استان تهران از پذیرش روزانه 24هزار بیمار به پزشکان عمومی، متخصص و دندانپزشکان شاغل در بیمارستان ها و مراکز درمانی وابسته این اداره کل خبر داد.
به گزارش شفا آنلاین،«محمد تقی خسروانی مقدم» افزود: این تعداد بیمار توسط 11 بیمارستان، دو دی کلینیک و 25 مرکز درمانی سرپایی فعال وابسته به اداره کل درمان تامین اجتماعی استان تهران پذیرش می شوند.

وی گفت: در مجموع یک هزار و 800 تخت بستری و 166 تخت ویژه شامل 78 تخت بخش مراقبت های قلبی ( CCU)؛ 47 تخت بخش مراقبت های ویژه ( ICU)؛ 16 تخت بخش مراقبت ویژه نوزادان( NICU) و 25 تخت دیگر در بیمارستان ها و مراکز درمانی در اختیار مراجعه کنندگان و بیمه شدگان تامین اجتماعی در این استان است.

خسروانی مقدم خاطرنشان کرد: روزانه به طور متوسط 360 نفر در سطح بیمارستان های تابعه این استان بستری و حدود 250 بیماربستری شده نیز عمل جراحی می شوند.

وی افزود: ضریب اشغال تخت مراکز درمانی در یکسال گذشته 70 درصد بوده که نسبت به مدت مشابه آن در سال گذشته با 10 درصد افزایش، شاخص مناسبی برای ارزیابی عملکرد مراکز درمانی وابسته به تامین اجتماعی در سطح استان تهران محسوب می شود.

خسروانی مقدم به افزایش تعداد بیماران بستری در بیمارستانهای تابعه این اداره اشاره کرد و افزود: در 9 ماه امسال نیز بیش از 100هزار بیمار در بیمارستان های تابعه این اداره کل بستری شده اند که این آمار نسبت به مدت مشابه آن در سال پیش چهار درصد افزایش را نشان می دهد.

مدیرکل درمان تامین اجتماعی استان تهران تصریح کرد: برنامه های زیادی در راستای افزایش کیفیت ارائه خدمات درمانی مطلوب و مدیریت منابع و هزینه ها و اعتبار بخشی داریم که در حال بررسی و پیگیری است.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: