کد خبر: ۴۹۱۱۷
تاریخ انتشار: ۱۳:۱۴ - ۰۵ بهمن ۱۳۹۳ - 2015January 25
شفاآنلاین-سرپرست سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از موافقت رئیس جمعیت هلال احمر برای پرداخت هدیه ازدواج به امدادگران و نجاتگرانی که در نیمه نخست سال جاری ازدواج کرده اند، خبر داد.
به گزارش شفاآنلاین، «ناصر چرخساز» با بیان این که سازمان امداد و نجات توجه ویژه ای به رشد فرهنگی و اعتقادی امدادگران و نجاتگران گفت: به منظور تکریم سنت حسنه ازدواج، تصمیم به تهیه طرحی با عنوان اختصاص هدیه ازدواج به امدادگران و نجاتگران گرفته شده است.

وی با اشاره به این که پس از مکاتبات و رایزنی های متعدد، موافقت رئیس جمعیت هلال احمر اخذ و به دنبال آن مشخصات امدادگران و نجاتگرانی که در نیمه نخست سال 93، ازدواج کرده اند جمع آوری شد، افزود: پس از گردآوری مدارک و تائید صحت آن، با مساعدت خزانه داری موافقت رئیس جمعیت هلال احمر مقرر شد تا مبلغ 5 میلیون و 500 هزار ریال به هر نفر اختصاص یابد.

چرخساز با اشاره به این که اعتبار مورد نیاز برای اختصاص این رقم به امدادگران و نجاتگرانی که در سال 93 ازدواج کرده اند، تعیین و به استانها تخصیص یافته است، افزود: بر این اساس مقرر شده است تا در ایام الله دهه مبارک فجر، در هریک از استان ها مراسمی برگزار و این هدایا اهداء شود.

وی گفت: سازمان امداد و نجات در نظر دارد در سال های آینده نیز این هدایا را برای امدادگران ونجاتگران پیش بینی کند.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
رضوان هوشمندی
|
Romania
|
۱۹:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۴
0
0
من عضو هلال احمر نوراباد ممسنی هستم در فروردین سال ۹۴ا ازدواج کردم ... خواهشا کی ما میتونیم ثبت نام کنیم
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: