کد خبر: ۴۸۸۲۹
تاریخ انتشار: ۱۴:۴۶ - ۰۴ بهمن ۱۳۹۳ - 2015January 24
شفاآنلاین-در پی اهانت به ساحت حضرت محمد(ص) اداره كل اوقاف اقدام به برگزاری اجتماع مردمی با عنوان "من عاشق محمدم" در سطح بقاع شاخص استان می‌کند كه این برنامه بصورت ویژه شنبه 4 بهمن بعد از نماز مغرب و عشاء در جوار مرقد میرزا كوچك جنگلی برگزار خواهد شد.

به گزارش شفاآنلاین، مدیركل اوقاف و امورخیریه استان گیلان از اجتماع دوستداران رسول مهربانی با عنوان "من عاشق محمدم" در بقاع متبركه گیلان خبر داد.

حجت الاسلام والمسلمین عادلی در این مورد گفت: دشمنان اسلام وقتی می‌بینند موج اسلام خواهی در حال فراگیری جهان است توطئه دیگری به راه انداخته و به دروغ دست پرورده‌های خود در القاعده و داعش را به عنوان نماد اسلام معرفی میکنند.القاعده و داعش که امکانات خود را ازغرب می گیرند و تحت حمایت سرویس‌های جاسوسی غرب آموزش می‌بینند تا اسلامی خشونت طلب را به دنیا عرضه کنند. قطعا اسلامی که از لندن و آمریکا هدایت شود اسلام ناب محمدی(ص) نیست.

عادلی افزود: همان گونه که ترور محکوم است توهین به مقدسات نیز محکوم است. حرکت اخیر نشریه فرانسوی قطعا با چراغ سبز دشمنان اسلام و رسول مهربانی رقم خورده است و نشان دهنده ماهیت زشت این نشریه و اهداف شوم و پنهانی دشمنان اسلام است كه این اقدام به بزرگی حضرت رسول اكرم(ص) آسیبی نمی زند ولی قلب صدها میلیون مسلمان را نسبت به این موضوع جریحه دار می‌کند و پلیدی دشمنان را آشکارا می‌سازد.

مدیركل اوقاف و امورخیریه استان گیلان همچنین افزود: در پی اهانت به ساحت مقدس و نورانی پیامبر رحمت و مهربانی حضرت محمد(ص) اداره كل اوقاف و امور خیریه استان گیلان در راستای انجام وظایف محوله، و در راستای ترویج و نشر معارف ناب اسلام عزیز و معرفی چهره پر از خیر و برکت نبی مکرم اسلام(ص) اقدام به برگزاری اجتماع مردمی با عنوان "من عاشق محمدم" در سطح بقاع شاخص استان می‌کند كه این برنامه بصورت ویژه شنبه 4 بهمن ماه سالجاری بعد از نماز مغرب و عشاء در جوار مرقد میرزا كوچك جنگلی (مسجد بقعه متبركه سلیمانداراب) شهرستان رشت برگزار خواهد شد.

وی همچنین در خصوص برنامه‌های این اجتماع افزود: قرائت زیارت حضرت رسول اکرم(ص) در آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه، دعوت از سخنرانان برجسته و بازگویی فضائل، مناقب پیامبر گرامی اسلام(ص) و افشای نقشه شوم دشمنان و اسلام هراسی آنان و دیگر عناوین از برنامه های اداره كل اوقاف و امورخیریه استان گیلان در اجتماع "من عاشق محمدم" می‌باشد.


ایلنا
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
i love mohammad
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۲۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
0
0
i love mohammad
من عاشق محمدم
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۴۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
0
0
من عاشق محمدم
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: