کد خبر: ۴۸۶۹۳
تاریخ انتشار: ۱۷:۵۳ - ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - 2015January 21
شفاآنلاين :شبکه رادیویی سلامت، دوم بهمن ماه در برنامه «صبح و زندگی» به بررسی موضوع «راههاي پيشگيري و غربالگري بيماري هاي مزمن » می پردازد.

به گزارش شفاآنلاين، برنامه «صبح و زندگی» کاری از گروه سلامت جسم و پیشگیری رادیو سلامت است که یکشنبه با حضور دكتر خسرونيا، متخصص داخلي با موضوع داخلي به این سوال که «شما چند وقت يك بار براي چكآپ  به پزشك مراجعه مي كنيد؟» پاسخ می دهد.
گفتني است، برنامه «صبح و زندگی» از شنبه تا پنجشنبه هر هفته از ساعت 7:10 به مدت 80 دقیقه از موج اف ام ردیف 102 مگاهرتز تقدیم شنوندگان صدای دانش، نشاط و آرامش می شود.
*** خانه فراموش شدگان روي موج تندرستي
برنامه «سایبان آرامش» شبکه رادیویی سلامت، دوم بهمن ماه با موضوع «خانه رشد و بالندگی» از موج اف ام رديف 102 مگاهرتز تقديم شنونده هاي صدای دانش، نشاط و آرامش می شود.
 «سایبان آرامش» کاری از گروه سلامت روان و خانواده اين شبکه رادیویی است که به منظور ارتقای دانش سلامت روان جامعه در بخش هایی همچون نمایش، گزارش، مصاحبه به ارائه شاخص های صحیح و اصولی سلامت روان می پردازد.
اين برنامه با حضور دکتر محسن ايماني، روان شناس به بحث و بررسی پيرامون «تحلیل روانشناختی بر باورهای جامعه درباره خانه سالمندان» می پردازد.
 گفتني است، این برنامه 40 دقیقه ای با حضور کارشناسان همه روزه از شنبه تا پنجشنبه به صورت زنده از ساعت 13 و 20 دقیقه تا 14 از رادیو سلامت پخش می شود.
***كاهش مصرف نمك در راديو سلامت
برنامه رادیویی «عصرتون سلامت»، دوم بهمن ماه با حضور كارشناسان به موضوع «نمك» مي پردازد.
 برنامه «عصرتون سلامت» به تهیه کنندگی فریدون ارکانی و گويندگي فيروزه آدابي کاری از گروه سلامت و تفریحات رادیو سلامت است که روز پنجشنبه با حضور دكتر كيمياگر از ساعت 17 به مدت 100 دقیقه موضوع «پيشگيري از بيماري ها با كاهش مصرف نمك» را مورد بحث و بررسی قرار می دهد.
برنامه رادیویی «عصرتون سلامت» پنجشنبه هر هفته با حضور کارشناسان مذهبی، روان شناسان و بخش های متعددی چون لطیفه، گزارش، موسیقی و مصاحبه از صدای دانش، نشاط و آرامش پخش می شود.
***رعايت حقوق شهروندي در کوچه سلامت، پلاک 102
برنامه «کوچه سلامت، پلاک 102» رادیو سلامت، سوم بهمن ماه با موضوع «اخلاق و حقوق شهروندي» پخش می شود.
 برنامه «کوچه سلامت، پلاک 102» به تهیه کنندگی بهرام رحمانی و گویندگی مصطفی مصطفوی و محمد مطلب، جمعه از ساعت 10:30 به مدت 75 دقیقه موضوع اخلاق را مورد بحث و بررسی قرار می دهد که در بخش «مطب آقای دکتر»، دکتر حسنی، مدرس دانشگاه به این سوال که شما چقدر حقوق ديگران را رعايت مي كنيد؟، پاسخ می دهد.
این برنامه به سردبیری فیروزه آدابی کاری از گروه سلامت اجتماعی رادیو سلامت است که از بخش هايی همچون دکه سلامت، کوچه فرعی، گلبرگ، بفرمایید خوش آمدید و موزیک زنده تشکیل شده است.
شنوندگان می توانند برنامه های شبکه رادیویی سلامت را روی موج اف ام ردیف 102 مگاهرتز بشنوند.
***تفريحات سالم روی موج سلامت
برنامه «بفرمایید سیب» شبکه رادیویی سلامت، جمعه، سوم بهمن ماه ، با موضوع «تفريحات سالم» از صدای دانش، نشاط و آرامش پخش می شود.
 برنامه «بفرمایید سیب» به تهیه کنندگی فریدون ارکانی کاری از گروه سلامت و تفریحات رادیو سلامت، یک مجله کاملا تفریحی و سرگرم کننده با محوریت سلامت است که جمعه هر هفته به یکی از موضوعات حوزه سلامت می پردازد.
این برنامه با حضور حجت الاسلام رضا شاه محمدی، کارشناس مذهبی و دكتر ابراهيمي مقدم، روان شناس، نقش تفريح بر سلامت افراد را بررسي مي كند.
افزایش دانش مخاطبان در حوزه سلامت و در راستای ایجاد نشاط و امید بخشی به مخاطبان هدف اصلی برنامه «بفرمایید سیب» است.
گفتني است، این برنامه شامل بخش های متنوعی همچون میکروفن مخفی، کمی حواستان را جمع کنید، گزارش، قصه های مداد رنگی، لیلی و مجنون، هنر آزاد و سیب نقره ای بوده و از ساعت 16:30 به مدت 120دقیقه از موج اف ام ردیف 102 مگاهرتز پخش می شود.
*** جنگل ابر دوباره نفس می کشد
برنامه «افق روشن» رادیو سلامت، چهارم بهمن ماه با موضوع «جنگل ابر دوباره نفس  می کشد» روی موج اف ام ردیف 102 مگاهرتز پخش می شود.
 در برنامه «افق روشن» این شبکه رادیویی، شنبه مهندس مازیار موثقی، رییس گروه جنگل داری مرکز جنگل های خارج از شمال سازمان جنگل ها مراتع و آبخیزداری و سید محمد حسین میر محمدی رییس کمیته مبارزه با زمین خواری مجلس شورای اسلامی از ساعت 9:05 به مدت 40 دقيقه به بررسی موضوع جنگل ابر دوباره نفس  می کشد، می پردازد.
گفتني است، برنامه «افق روشن» به سردبیری فاطمه شهبازی و گويندگي بهناز شفیعی کاری از گروه سلامت اجتماعی رادیو سلامت روزهای شنبه به موضوعات زیست محیطی، دوشنبه ها به حقوق شهروندی و آموزش شهروندی و چهارشنبه ها به فضاهای شهری عمومی اختصاص دارد.
 

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: