کد خبر: ۴۷۶۳۰
تاریخ انتشار: ۰۴:۴۵ - ۲۳ دی ۱۳۹۳ - 2015January 13
شفاآنلاین-مجری ویژه طرح مسکن مهر و قائم مقام وزیر راه و شهرسازی گفت : از 2 میلیون و 300 هزار واحد مسکن مهر ، ساخت یک میلیون و 685 هزار واحد به پایان رسیده است و تا پایان سال نیز 200 هزار واحد آن به بهره برداری می رسد.
به گزارش شفاآنلاین، احمد اصغری مهرآبادی در جمع خبرنگاران گفت : تلاش می کنیم تا پایان سال آینده بیش از 90 درصد طرح های مسکن مهر به بهره برداری برسد.
وی گفت : برای یک میلیون و 252 هزار واحد مسکن مهر دفترچه اقساط صادر شده و در همه استان ها برای افتتاح واحدها برنامه ریزی شده است.
اصغری مهرآبادی گفت : تاکنون 4 هزار و700 میلیارد تومان وصول اقساط مسکن مهر داشته ایم که به طور میانگین ماهانه 220 میلیارد تومان اقساط وصول شده است.
وی با بیان اینکه در دولت یازدهم میزان تسهیلات مسکن مهر از 48 هزار میلیارد تومان به 50 هزار میلیارد تومان افزایش یافت ، گفت : افزایش وام برای هر واحد از 20 به 25 و از 25 به 30 میلیون تومان نیز در دولت یازدهم انجام شده است.
مجری ویژه طرح مسکن مهر افزود : موضوع بیمه و مالیات مسکن مهر نیز برای هر واحد با متری 5 هزار و 200 هزار تومان به 300 هزار تومان رسید که در قراردادها به دو صورت که پیمانکار و متقاضیان بپردازند نوشته شده است.

واحد مرکزی خبر
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: