کد خبر: ۴۷۳۶۰
تاریخ انتشار: ۱۴:۰۱ - ۲۰ دی ۱۳۹۳ - 2015January 10
مدیر کل درمان تأمین اجتماعی استان تهران خبر داد:
شفاآنلاین-مدیر کل درمان تأمین اجتماعی استان تهران گفت: در سال جاری 80 میلیارد ریال برای پیشرفت برنامه عملیاتی در بیمارستان های تابعه اداره کل تأمین اجتماعی درمان تهران اختصاص داده شده است.
به گزارش شفا آنلاین،دکتر محمد تقی خسروانی مقدم با بیان این خبر، افزود: ساختمان جدید بیمارستان 550 تختخوابی تأمین اجتماعی فیاض بخش در حال انجام بوده و ساختمان جدید بیمارستان هدایت نیز در مرحله فنداسیون بندی بوده و بر اساس آیین نامه مقاوم سازی احداث خواهد شد.
مدیر کل درمان تأمین اجتماعی استان تهران اظهار داشت: اداره کل درمان تهران از سال 81 اقدام به برگزاری دوره های آموزشی مدیریت بحران برای مقابله با زلزله کرده است.
وی تصریح کرد: از سال 91 تاکنون برنامه مدیریت بحران استان تهران به طور عملیاتی درآمده و بر همین اساس مانورهای تخلیه در مراکز درمانی استان تهران برگزار شده است.
دکتر خسروانی مقدم گفت: بیمارستان های تأمین اجتماعی استان تهران 80 درصد آمادگی مقابله با زلزله را دارند و می توانند خدمات مناسبی را در شرایط بحرانی به مجروحان ارایه دهند.
وی افزود: ظرفیت بالای مراکز درمانی، استفاده همزمان از چندین متخصص، ایمن سازی بیمارستان ها و امکان خروج اضطراری از نقاط قوت و نداشتن فضای کافی در برخی از مراکز برای اسکان اضطراری از نقاط ضعف مراکز درمانی تأمین اجتماعی تهران در مواقع بحرانی است.
  مدیر کل درمان تأمین اجتماعی استان تهران  اظهار داشت: مراکز درمانی در مواقع بحران و بخصوص زلزله از اهمیت بالایی برخوردار هستند و در این زمینه اقدامات مؤثری برای  آمادگی این مراکز انجام شده است.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: