کد خبر: ۴۶۹۸۰
تاریخ انتشار: ۲۳:۴۵ - ۱۶ دی ۱۳۹۳ - 2015January 06
شفا آنلاین:برخلاف بسیاری از تصورات، قیمت کرم از جمله کرم‌های مرطوب کننده به هیچ عنوان تعیین کننده مرغوبیت آن نبوده و چه بسا کرم‌های با قیمت پایین‌تر، کیفیت بالاتری داشته باشند.
به گزارش شفا آنلاین-سپهر کامیاب متخصص پوست و مو  افزود: بسیاری از افراد اینطور تصور می‌کنند که وقتی برای یک نوع وسیله یا موادی هزینه بیشتری می‌کنند، این بدان معنی است که آن وسیله یا ماده مرغوبیت اثربخشی و کیفیت بالاتری در مقایسه با سایر اجناس مشابه دارد. 

وی گفت: در مورد کرم‌های ضدآفتاب و مربوط کننده نیز بسیاری از افراد برای تهیه و خرید یک کرم مرغوب، تنها به قیمت آن نگاه می‌کنند. 

کامیاب تاکید کرد: برخلاف بسیاری از تصورات، قیمت کرم از جمله کرم‌های مرطوب کننده به هیچ عنوان تعیین کننده مرغوبیت آن نبوده و چه بسا کرم‌های با قیمت پایین‌تر، کیفیت بالاتری داشته باشند. 

وی یادآور شد: تصور اشتباه دیگر توجه محض تنها به خارجی بودن کرم است که این موضوع موجب می‌شود که محصولات ایرانی مورد توجه قرار نگیرد. 

کامیاب با اشاره به اینکه در تشخیص مرغوبیت جنس نباید تنها به قیمت و خارجی یا ایرانی بودن آن توجه داشت، خاطر نشان کرد: در حال حاضر بسیاری از کرم‌های ساخت ایران، با محصولات خارجی رقابت کرده و حتی قیمت بسیار پایین تری نسبت به محصولات و مواد مشابه خارجی دارند. 

برچسب ها: متخصص ، پوست ، ضدآفتاب
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: