کد خبر: ۴۶۱۷۶
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۱ - ۱۲ دی ۱۳۹۳ - 2015January 02
رئیس انجمن آترواسکلروز ایران در گفتگو با شفا آنلاین تاکیدکرد:
شفا آنلاین- رئیس انجمن آترواسکلروز ایران گفت: همکاری بیمه های تکمیلی در جهت متناسب کردن سطح پرداختی نسبت به خدمات پزشکی و تغبیر سقف بیمه ها برای هزینه های درمان با معیارهای فعلی ضروری است.

دکتر مسعود قاسمی در گفتگوی اختصاصی با شفا آنلاین ضمن اعلام این خبر افزود: البته مطمئنم واکنش فعلی بیمه های تکمیلی ناشی از بودجه های تعیین شده گذشته نسبت به خدمات درمانی است.

وی با اشاره به  انتقادتند وزیربهداشت نسبت به عدم همکاری بیمه های تکمیلی درطرح تحول سلامت،خاطرنشان کرد: با این حال همان گونه که پزشکان و جامعه پزشکی در راستای پیشبرد و ادامه طرح تحول نظام سلامت به نفع مردم حتی به رغم کاهش تعرفه ها هم در تلاش اند بنابراین توقعمان از بیمه های تکمیلی این است که در این خصوص همکاری لازم را تا حد ممکن و امکانات نیز به جا آورند.

متخصص بیماری های قلب و عروق تصریح کرد: امیدواریم که هزینه های درمان برای مردم کشور مناسب تر و بهتر شود و در عین حال با متناسب بودن دریافتی های گروه پزشکی نیز همراه باشد.

وی تأکید کرد: این هماهنگی زمانی فراهم خواهد شد که بیماران از امکانات بیمه های تکمیلی به خوبی نیز بهره مند باشند.

عضو اینترونشنال انجمن قلب اروپا به شفا آنلاین گفت: تصورم از اصرار وزارت بهداشت بر همکاری بیمه های تکمیلی ایجاد آرامش بیشتر میان بیمار و گروه پزشکی است ضمن این که مسائل و دغدغه های مالی از هم جداشده و کار درمانی نیز انجام شود.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: