کد خبر: ۴۳۸۲۳
تاریخ انتشار: ۲۲:۴۵ - ۲۱ آذر ۱۳۹۳ - 2014December 12
شفا آنلاین:یک مشاور مذهبی گفت: والدین نه تنها فرزند خود را از نظر مادی و جسمی اداره می کنند بلکه در تربیت روح و ایمان فرزند نقش مهمی دارند.
به گزارش شفا آنلاین-میلاد نیکو پایان مشاور مذهبی با بیان این مطلب افزود: بی حجابی زنان و دختران مربوط به نوع تربیت آن‌ها در خانواده است.

وی ادامه داد: والدین وظیفه‌ای سنگین و مهمی نسبت به تربیت فرزندان دارا هستند و آنان نمی توانند به راحتی  از این مسئولیت فرار کنند.

این مشاوره مذهبی بیان کرد: خانواده ،‌نخستین و مهم ترین کانون شکل گیری تربیت فرزندان است و در احادیث زیادی از ائمه برای تربیت فرزندان توسط خانواده تأکید شده است.

وی با اشاره به حدیثی از امام زین العابدین که می فرمایند: بار خدایا! مرا در تربیت و ادب فرزندانم یار  و کمک بفرما اظهار داشت: والدین باید فرزندان خود را از نظر مادی و جسمی اداره کنند چرا که والدین در تربیت روح و ایمان فرزند نقش مهمی دارند و باید از دوران کودکی فرزند خود را با قرآن، اهل بیت و احکام دینی آشنا کنند.

این مشاوره مذهبی بیان کرد: مادران وظیقه دارند که دختر خود را از همان دوران کودکی با حجاب آشنا کنند و برداشت صحیح و درستی از حجاب را به کودک آموزش دهند.

وی ادامه داد: بی توجهی  والدین به دختر خود به ویژه در سن تکلیف ، زمینه ساز بی حجابی فرزند می شود.

وی خاطر نشان کرد : نخستین مرحله تربیت، تربیت فرزندان توسط مادر است زیرا علاقه فرزند به مادر بیشتر از همه علایق‌ها است و به همین دلیل توصیه می کنم حجاب و پوشش از همان دوران کودکی و توسط مادر به فرزند آموزش داده شود.
برچسب ها: مشاور ، مذهبی ، بی حجابی
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: