کد خبر: ۴۳۶۹۷
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۲ - ۲۰ آذر ۱۳۹۳ - 2014December 11
شفاآنلاین :برنامه زنده «عصرتون سلامت»20 آذر ماه، با موضوع «نقش ورزش بر سلامت» از صدای دانش، نشاط و آرامش پخش می شود.
به گزارش شفاآنلاین، برنامه «عصرتون سلامت» به تهیه کنندگی فریدون ارکانی، موضوع «دردهاي مزمن اسكلتي» را از ساعت 17 به مدت 100دقیقه با حضور دكتر مساعديان، متخصص پزشكي و ورزشي به روی موج اف ام ردیف 102 مگاهرتز می برد.
گفتني است، برنامه «عصرتون سلامت» کاری از گروه سلامت و تفریحات رادیو سلامت است که پنجشنبه هر هفته با حضور کارشناسان و بخش هایی چون لطیفه، گزارش، موسیقی و مصاحبه از صدای دانش، نشاط و آرامش پخش می شود.
فردای بهتر نظارت بر سموم باقي مانده در محصولات كشاورزي
شبکه رادیویی سلامت، 20 آذر ماه در برنامه «فردای بهتر» به اين سوال كه متولي نظارت بر سموم باقي مانده در محصولات كشاورزي كيست؟، پاسخ مي دهد.
 برنامه «فردای بهتر» به تهیه کنندگی شهرام زین العابدین کاری از گروه سلامت جسم و پیشگیری رادیو سلامت است كه روز پنجشنبه از ساعت 20 به اين سوال كه متولي نظارت بر سموم باقي مانده در محصولات كشاورزي كيست؟، پاسخ مي دهد.
گفتني است، از جمله میهمانان این برنامه می توان به دكتر سهيل اسكندري معاون اداره کل فرآورده‌های غذایی، آشامیدنی و آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو؛ دكتر دکتر محمدجواد سروش ،‌مشاور سازمان حفاظت محيط زيست و  معاون فنی سابق سازمان حفظ نباتات کشور؛ دكتر  افشين اسماعيلي متخصص گياه پزشكي اشاره کرد.
نفوذ اجتماعي روي موج سلامت
«کوچه سلامت پلاک 102» شبکه رادیویی سلامت، 21 آذر ماه به این سوال که اگر شما در جامعه شاهد يك مشكلي باشيد، چكار مي كنيد؟ پاسخ می دهد.
 برنامه «کوچه سلامت پلاک 102» به تهيه كنندگي بهرام رحماني و گویندگی مصطفی مصطفوی، جمعه از ساعت 10:30 به مدت 75 دقیقه با حضور دکتر حسنی، مدرس دانشگاه با موضوع نفوذ اجتماعي به این سوال که اگر شما در جامعه شاهد يك مشكلي باشيد، چكار مي كنيد؟ پاسخ می دهد.
این برنامه به سردبیری فیروزه آدابی کاری از گروه سلامت اجتماعی رادیو سلامت است که از بخش های چون دکه سلامت، کوچه فرعی، گلبرگ، بفرمایید خوش آمدید و موزیک زنده تشکیل و در قالب طنز تقدیم شنوندگان صدای دانش، نشاط و آرامش می شود.
گفتني است، شنوندگان می توانند این برنامه را روی موج اف ام ردیف 102 مگاهرتز بشنوند.
راديوسلامت از توكل مي گويد
برنامه «بفرمایید سیب» رادیو سلامت، 21 آذر ماه با موضوع «نقش و تاثير صبر و توكل بر سلامت معنوي» از صدای دانش، نشاط و آرامش پخش می شود.
 «بفرمایید سیب» کاری از گروه سلامت و تفریحات رادیو سلامت به تهیه کنندگی فریدون ارکانی یک مجله کاملاً تفریحی و سرگرم کننده با محوریت سلامت است که هر هفته به یکی از موضوعات حوزه سلامت می پردازد.
این برنامه جمعه، با حضور رضا شاه محمدي، كارشناس مذهبي به موضوع «يا ياد خدا دلها آرام مي گيرد» می پردازد. ارتقای آگاهی مخاطبان در حوزه سلامت و در راستای ایجاد نشاط و امید بخشی به مخاطبان هدف اصلی برنامه «بفرمایید سیب» است.
يادآور مي شود، این برنامه با اجراي فیروزه آدابی شامل بخش های متنوعی همچون میکروفن مخفی، کمی حواستان را جمع کنید، گزارش، قصه های مداد رنگی، لیلی و مجنون، هنر آزاد و سیب نقره ای بوده و از ساعت 16:30 به مدت 130 دقیقه از شبکه رادیویی سلامت پخش می شود.
بهترين راهنما در صبح و زندگی رادیو سلامت
شبکه رادیویی سلامت، 22 آذر ماه در برنامه «صبح و زندگی» به بررسی موضوع «راهنمايي خوب» می پردازد.
برنامه «صبح و زندگی» کاری از گروه سلامت اجتماعی رادیو سلامت است که روز شنبه همزمان با اربعين سالار شهيدان امام حسين (ع) با حضور حجت الاسلام سعيدي، كارشناس مذهبي به این سوال که «چه كساني بهترين راهنما هستند؟ بهترين راهنما چه ويژگي هايي دارند؟» پاسخ می دهد.
گفتني است، برنامه «صبح و زندگی» به تهیه کنندگی سولماز عطایی از شنبه تا چهارشنبه هر هفته از ساعت 7:10 به مدت 80 دقیقه از موج اف ام ردیف 102 مگاهرتز تقدیم شنوندگان صدای دانش نشاط و آرامش می شود.
خيرين سلامت بازوي در تسهيل خدمات درماني
برنامه «افق روشن» رادیو سلامت،22 آذر ماه، موضوع «خيرين سلامت بازوي در تسهيل خدمات درماني» را روی موج اف ام ردیف 102 مگاهرتز می برد.
در برنامه «افق روشن» روز شنبه، دكتر صلاح الدين دلشاد، رئيس شوراي پزشكي مجمع خيرين سلامت كشور و دكتر هادي ايازي، قائم مقام وزیربهداشت در امور خیرین از ساعت 9:05 به بررسی موضوع خيرين سلامت بازوي در تسهيل خدمات درماني می پردازد.
گفتني است، برنامه «افق روشن» کاری از گروه سلامت اجتماعی شبكه راديويي سلامت روزهای شنبه به موضوعات زیست محیطی، دوشنبه ها به حقوق شهروندی و آموزش شهروندی و چهارشنبه ها به فضاهای شهری عمومی اختصاص دارد.
اربعین حسینی همراه با «چهل روز» رادیو سلامت
شبكه رادیويي سلامت همزمان با اربعین حسینی، 22 آذر ماه ويژه برنامه «چهل روز» را از موج اف ام رديف 102 مگاهرتز تقديم شنونده هاي صداي دانش، نشاط و آرامش مي كند.
 ارتباط زنده با كربلا و مراكز استان ها، پخش عزاداری و نوحه، گفتگو با كارشناسان با موضوع امر به معروف و نهي از منكر و دلايل وجود اربعين براي امام حسين(ع)، شعرخواني، آنونس هاي كوتاه، گزارش و پخش پيامك ها و تلفن های مخاطبان از جمله بخش های ويژه برنامه «چهل روز» است.
گفتني است، ويژه برنامه «چهل روز» به تهیه کنندگی فريدون اركاني و گويندگي فيروزه آدابي و محمد نظري روز اربعین از ساعت 10 به صورت زنده از شبكه راديويي سلامت پخش می شود.
روايتي از پيام هاي عاشورا در راديو سلامت
برنامه «حس خوب زندگی»، 22 آذر ماه با موضوع «پيام هاي عاشورا» از موج اف ام رديف 102 مگاهرتز تقدیم شنوندگان صدای دانش، نشاط و آرامش می شود.
 برنامه «حس خوب زندگی» به تهیه کنندگی موسی نظری کاری از گروه سلامت معنوی و سبک زندگی سالم اين شبكه راديويي است که به صورت مجله ای شاد و با بخش های کوتاه و متنوع، به افزایش سطح آگاهی مخاطبین نسبت به سبک زندگی سالم می پردازد.
گفتني است، روز شنبه همزمان با اربعين حسيني، حجت الاسلام صداقتي، كارشناس مذهبي با حضور در برنامه «حس خوب زندگی» به گويندگي معصومه نوازني از ساعت 17:15 به اين سوال كه براي ادامه پيام عاشورا چه مي كنيد؟ پاسخ می دهد.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: