کد خبر: ۴۲۳۳۷
تاریخ انتشار: ۱۳:۵۹ - ۰۹ آذر ۱۳۹۳ - 2014November 30
شفا آنلاين-رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور از پیگیری برای رفع مشکل سنوات ارفاقی و فوق‌العاده شغل معلمان مدارس استثنایی که در سال‌های 88 تا 91 قطع شده بود، خبر داد.

به گزارش شفا آنلاين،مجید قدمی با بیان اینکه بعد از اجرای لایحه خدمات مدیریت کشوری کلیه اضافه‌پرداختی‌ها تحت عنوان 20 درصد فوق العاده شغل و سختی کار از سال 1388 قطع شده بود، اظهار کرد: بعد از سه سال یعنی از سال 91 مجددا این اضافه پرداختی‌ها وصل شد اما سازمان بازنشستگی کشوری آن سه سال را قبول نمی‌کند.

وی افزود: در حال پیگیری هستیم تا این مشکل را برطرف کنیم. همچنین بخشی از بازنشستگان در رابطه با پوشش بیمه‌ای سنوات ارفاقی خود در این سه سال دچار مشکل هستند.

رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور با بیان اینکه در حال حاضر دو، سه پروژه حقوقی در دست داریم، اظهار کرد: یکی دیگر از موضوعاتی که دنبال می‌کنیم آن است که سنوات ارفاقی، یک پاداش برای همکاران ماست و نباید اجباری باشد.

قدمی افزود: ما سنوات ارفاقی را می‌پردازیم و سر 30 سال همکار فرهنگی‌مان را به زور بازنشسته می‌کنیم. به دنبال این هستیم راهکاری بیابیم که معلم بتواند انتخاب کند، شاید او بخواهد در مدرسه بماند و بیشتر خدمت کند.



ایسنا




نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: