کد خبر: ۴۱۲۲۹
تاریخ انتشار: ۰۶:۰۰ - ۳۰ آبان ۱۳۹۳ - 2014November 21
شفاآنلاین :وزیر کار ، تعاون و رفاه اجتماعی امروز: کارهای اجرایی حذف دفترچه بیمه درمان از فرایند مراجعه بیمار به پزشک، داروخانه و بیمارستان در چهار استان آغاز شده است و امیدواریم تا پایان سال در کشور نهایی شود.



به گزارش شفاآنلاین ،علی ربیعی، این استانها را اصفهان ، فارس ، بخش هایی از تهران و مازندران اعلام کرد و افزود : در قالب این طرح انواع نشانه هایی که در نزد بیماران مانند کارت، دفترچه ، کد ملی یا حتی اثر انگشت است ، می تواند جایگزین دفترچه شود. 



وی گفت : این اتفاق مهم به کنترل هزینه ها ، کاهش مراجعه مکرر بیماران به پزشکان مختلف و کاغذ بازی کمک خواهد کرد و نظام کنترل را نیز ساده می کند .


ربیعی افزود : همه کسانی که در حوزه سلامت نقش دارند از جمله پزشکان ، بیمارستانها و داروخانه ها در این طرح مشارکت می کنند. 


ربیعی ، حذف تدریجی دفترچه های بیمه را یکی از برنامه های مغفول مانده سال های گذشته در حوزه سلامت دانست و گفت : با تشکیل کمیته مشترکی از بیمه سلامت و تامین اجتماعی این اقدام اجرایی شده که تکلیف برنامه پنجم توسعه است و به الکترونیکی کردن فعالیت های بیمه های منجر خواهد شد. 


وزیر کار ، تعاون و رفاه اجتماعی همچنین یکی از اقدامات مهم دولت و این وزارتخانه را ارزشمند کردن دفترچه های بیمه بیان کرد و گفت : در طرح سلامت کاری که دو سازمان بزرگ بیمه گر و سازمان های دیگر انجام دادند، بالا بردن ارزش دفترچه های تامین اجتماعی و سلامت به لحاظ کیفیت خدمات هدف گذاری شده  که عملیاتی شده است. 
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
کورش ناصری
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۷
2
0
با سلام و خسته نباشید.

با اجرایی شدن این طرح تقریبا نزدیک به 150 نفر تایپیست فقط در سطح شهر کرمانشاه بیکار و نزدیک به 6 شرکت خدماتی تایپ نسخه تعطیل می شود.
در صورتی که دولت داره با تمام قدرت تلاش میکنه مشکل بیکاری حل بشه..!!!
به نظر شما این طرح کارشناسی شده؟(حذف دفترچه بیمه درمانی)
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۹
0
0
دوست عزیز راه حل مشکل بیکاری ایجاد شغل های مجازی که سودی برای جامعه ندارند، نیست. شغل باید واقعی باشد و نیازی از نیاززهای جامعه را برطرف کند.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: