کد خبر: ۳۷۸۶۹
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۸ - ۲۸ مهر ۱۳۹۳ - 2014October 20
شفاآنلاین-مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: بدون جنجال آفرینی و هرگونه حاشیه ای، بدنبال احقاق حقوق سازمان تامین اجتماعی هستیم و اموال این سازمان را هرکجا که باشد به سازمان برخواهیم گرداند.
به گزارش شفا آنلاین،دکتر «سیدتقی نوربخش» در دومین همایش سراسری بازرسی مدیرعامل و کارشناسان ارشد بازرسی استان ها افزود: سازمان تامین اجتماعی بدون تکیه بر بودجه دولت توانسته منابع مورد نیاز خود را بدست آورده و خدمات درمانی، کوتاه مدت و بلندمدت را به بیمه شدگان سازمان ارائه کند.

وی با بیان اینکه بیمه های اجتماعی جزو متعالی ترین حمایت های اجتماعی است، گفت: هرچه حمایت اجتماعی به سمت بیمه های اجتماعی سوق یابد، نشان دهنده توسعه یافتگی آن جوامع است.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی افزود: تامین سلامت و رفاه آحاد جامعه از دغدغه های دولت تدبیر و امید بود و این چالش با اختصاص بودجه، توجه و تلاش رییس جمهور و اعضای دولت رفع شد و امروز در حوزه سلامت شرایط مطلوبی را شاهد هستیم.

وی ادامه داد: تولید امنیت اجتماعی از اهداف تامین اجتماعی است و حمایت از بیمه شدگان در تمامی عرصه ها نیز برند این سازمان است.

نوربخش گفت: تدوین برنامه استراتژیک و راهبردی سازمان تامین اجتماعی با متدولوژی علمی از شش ماه قبل آغاز شده و این برنامه پس از تصویب در مراجع قانونی اجرا خواهد شد.

وی تصریح کرد: سازمان تامین اجتماعی بدون نقشه راه و برنامه راهبردی نمی تواند در مسیر خود حرکت کرده و فعالیت کند.



** بازرسی نقش مهمی در سازمان تامین اجتماعی ایفا می کند

نوربخش ادامه داد: بازرسی نقش مهمی در سازمان تامین اجتماعی ایفا می کند و از خدمات حوزه بازرسی مدیرعامل در سراسر کشور که با وجود مشکلات این حوزه وظایف خود را به بهترین نحو انجام می دهند، سپاسگزارم.

وی تصریح کرد: روش ها و فرایندها باید در سازمان اصلاح شود و با یک نظارت سیستماتیک و تحول اداری می توانیم به نتایج مطلوب برسیم.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: کسی که به عنوان بازرس در حال خدمت است باید اسوه انضباط، اخلاق و تدین بوده و از تمام جهات نمونه و الگویی برای سایرین باشد.

وی با بیان اینکه پرچم سازمان تامین اجتماعی سفید است و همه در این سازمان باید به دور از حاشیه ها مشغول کار و فعالیت باشند، گفت: فاصله گرفتن از ماموریت و کار اجرایی غیر شرعی است و هر کسی که این تخلف را بکند، تخلف شرعی داشته است.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: