کد خبر: ۳۷۱۲۶
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۷ - ۲۱ مهر ۱۳۹۳ - 2014October 13
عضو کمیسیون صنایع و معدن مجلس در گفتگو با شفا آنلاین تاکید کرد:
شفا آنلاین- عضو کمیسیون صنایع و معدن مجلس در خصوص عوارض ادغام سازمان تامین اجتماعی گفت: دولت خیز برداشته که حق تأمین اجتماعی که متعلق به کارگران است را تحت اختیارخود قراردهد که این موضوع به هیچ عنوان صحیح نیست وباید دراین زمینه تجدید نظرجدی شود.

نادر قاضی پور در گفتگوی اختصاصی با شفا آنلاین ضمن اعلام این مطلب افزود:بدون شک از مردم به دولت روا نیست اما از دولت به مردم چرا.

وی تصریح کرد:ما با هرگونه ادغام سازمان های بیمه پایه مخالفیم واین قانون می بایست هرچه سریعترودرراستای اهداف ومنافع مردم وبه خصوص بیمه شدگان تامین اجتماعی اصلاح شود.

وی خاطرنشان کرد: دولت وظیفه هماهنگی میان سازمان های بیمه گر را دارد نه این که بیمارستان ها وسرمایه کارگران تامین اجتماعی را صاحب شود.و بعد هم.......

نماینده مردم ارومیه در مجلس بیان کرد:امکانات سازمان تأمین اجتماعی با خون کارگران درست شده واز دولت تدبیروامید انتظارمی رود دراین باره تجدید نظرجدی نماید.

وی با بیان این که دولت حق دخل و تصرف در تأمین اجتماعی را ندارد؛ تأکید کرد: در مجلس هم اعلام کرده ایم اگر دولت این کار را کند؛ قائله بازی ایجاد شده را بهم میزنیم.به هیچ عنوان هم اجازه نمی دهیم دولت حق کارگران تأمین اجتماعی را بدست گیرد.

وی در ادامه گفتگو با شفا آنلاین درباره طرح تحول نظام سلامت نیزگفت: طرح تحول نظام سلامت به ضرر مردم است و فقط به نفع پزشکان متخصص و واردکنندگان لوازم پزشکی است و در این میان پرستاران بیشتراز همه مظلوم واقع شده اند.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: