کد خبر: ۳۷۰۷۲
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۹ - ۲۰ مهر ۱۳۹۳ - 2014October 12
شفاآنلاین-دومین همایش سراسری کارشناسان دفتر بازرسی مدیر عامل به مدت دو روز در تهران برگزار می شود.
دومین همایش بازرسی سازمان تأمین‌اجتماعی برگزار می‌شود

به گزارش شفاآنلاین، مشاور مدیر عامل و مدیر کل دفتر بازرسی سازمان تأمین‌اجتماعی گفت: همایش کارشناسان بازرسی ستاد و استان‌ها در تاریخ 26 و27 مهرماه سال جاری در سالن همایش‌های بیمارستان میلاد با هدف تبیین سیاست‌های کلان این حوزه وآموزش آخرین روش های بازرسی با حضور مدیر عامل و اعضای هئیت مدیره، معاونان و مدیران کل ستادی برگزار می شود.
دکتر مسعود یوسفی افزود: در روز نخست همایش دکتر سید تقی نوربخش، مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی به بیان سیاست‌های کلان سازمان در امر بازرسی می‌پردازد.
وی ادامه داد: همچنین با هدف به روزرسانی اطلاعات وافزایش دانش بازرسی کارشناسان، از اساتید مجرب دانشگاه دعوت به عمل آمده تا آخرین متدلوژی بازرسی را به اطلاع کارشناسان برسانند.
دکتر یوسفی با اشاره به اهمیت جایگاه بازرسی در سازمان‌ها گفت: همه سیستم‌ها و دستگاه‌های خدمت‌رسان نیاز به ساختار نظارتی دارند و طبیعی است در سازمانی به عظمت تأمین‌اجتماعی نظارت در ابعاد مختلف انجام می‌شود تا سلامت کاری تضمین یابد.
مشاور مدیر عامل و مدیر کل دفتر بازرسی سازمان تأمین اجتماعی خاطر نشان کرد: قانونگذار بازرسی را برای ارتقاء سلامت اداری و ارزشیابی فعالیت‌ها و همچنین مبارزه با فساد اداری مورد توجه قرار داده، که این امر نشان دهنده جایگاه مهم و موثر بازرسی است.
وی با بیان اینکه بازرسی به تطبیق فعالیت‌ها با قانون می‌پردازد گفت: بازرسی بر پیشگیری از خطا تأکید دارد ولی در صورت بروز تخلف، بازرسی به وظیفه قانونی خود عمل می‌کند.
دکتر یوسفی توسعه کمی و کیفی نیروی انسانی، افزایش سطح دسترسی در حوزه اتوماسیون اداری و تبیین جایگاه حساس بازرسی مدیر عامل در سطوح مدیران را در انجام رسالت حوزه بازرسی مدیر عامل موثر دانست و بر مسئولیت پذیری و امانت داری همکاران بازرسی تأکید کرد.
 

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: