کد خبر: ۳۶۸۴۰
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۵ - ۱۸ مهر ۱۳۹۳ - 2014October 10
شفا آنلاين-مدیرکل دفتر سلامت و تندرستی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه قرص آهن در بین دانش‌آموزان دختر دبیرستانی توزیع می‌شود، گفت: اگر اعتبار موضوع قرص آهن تأمین شود این کار انجام می‌شود.
به گزارش شفا آنلاين،حسن ضیاالدینی، مدیر کل دفتر سلامت و تندرستی وزارت آموزش و پرورش در پاسخ به این پرسش که «آیا قرص آهن امسال در بین دانش‌آموزان توزیع خواهد شد؟»، اظهار داشت: در زمینه قرص آهن مشکلی نداریم و این کار با مشارکت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی انجام می‌شود.

وی در خصوص تعداد قرص‌های توزیعی آهن گفت: تعداد قرص‌های آهن بر اساس نیاز دانش‌آموزان است و با توجه به آماری که وجود دارد قرص آهن توزیع می‌شود.

ضیاالدینی تأکید کرد: قرص آهن در بین دانش‌آموزان دختر دبیرستانی توزیع می‌شود.

وی در پاسخ به این پرسش که «آیا قرار است که تمام دختران دانش‌آموز متوسطه تحت پوشش قرار گیرند؟»، خاطرنشان کرد: اگر اعتبار موضوع قرص آهن تأمین شود این کار انجام می‌شود.

مدیر کل دفتر سلامت و تندرستی وزارت آموزش و پرورش افزود: با توجه به اینکه فقر آهن در بین دانش‌آموزان دختر شایع است اگر اعتبار آن در نظر گرفته شود آماده اجرای آن هستیم.

ضیاالدینی تصریح کرد: این برنامه با هماهنگی وزارت بهداشت انجام می‌شود، اما هماهنگی‌های داخل مدرسه آن با آموزش و پرورش است.





فارس



نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: