کد خبر: ۳۵۱۷۱۳
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۰ - ۰۴ آبان ۱۴۰۳ - 2024October 25
معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت گفت: برای افزایش کارایی خدمات درمانی و ارتقای زیرساخت‌ها، به ویژه در بخش اورژانس، نیازمند تأمین منابع لازم هستیم.
شفاآنلاین:سلامت>معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت ، در جلسات متعدد با نمایندگان مجلس شورای اسلامی، بر اهمیت تخصیص بودجه بهینه و هدفمند به منظور پیشبرد اهداف کلان نظام سلامت و اجرای موفق برنامه هفتم توسعه تاکید کرد.

به گزارش شفا آنلاین:طاهر موهبتی در جریان جلسات بررسی بودجه سال ۱۴۰۳ با نمایندگان مجلس، به ضرورت تأمین منابع مالی کافی برای اجرای سیاست‌های کلی نظام سلامت اشاره و خاطرنشان کرد: تحقق اهداف عدالت در سلامت و ارتقای کیفیت خدمات درمانی، به تخصیص هدفمند منابع و همکاری مؤثر مجلس نیازمند است.

موهبتی با تأکید بر لزوم توجه ویژه به بخش اورژانس و مناطق محروم، افزود: برای افزایش کارایی خدمات درمانی و ارتقای زیرساخت‌ها، به ویژه در حوزه‌های اورژانس، نیازمند تأمین منابع لازم هستیم. توسعه پایدار در این بخش‌ها مستلزم همکاری نزدیک وزارت بهداشت و مجلس است.

وی همچنین با اشاره به چالش‌های ناشی از تحریم‌ها، گفت: با وجود تحریم‌های مختلف، در عمل با موانع مختلفی مواجه هستیم. بهره‌برداری از ظرفیت‌های داخلی و استفاده بهینه از منابع موجود از مهمترین اولویت‌های ما برای مقابله با این شرایط است.

موهبتی خاطرنشان کرد: همکاری مستمر و سازنده با نمایندگان مجلس و سازمان برنامه و بودجه می‌تواند نقش کلیدی در تحقق برنامه‌های کلان وزارت بهداشت در برنامه هفتم توسعه ایفا کند و ما مصمم هستیم که این اهداف را با جدیت دنبال کنیم.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: