کد خبر: ۳۴۹۶۵
تاریخ انتشار: ۲۲:۵۹ - ۳۰ شهريور ۱۳۹۳ - 2014September 21
شفا آنلاين-در بیانیه سازمان تامین اجتماعی که به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس صادر شده، آمده است: دفاع مقدس از افتخارات ماندگار تاریخ این کشور، تداعی گر ایستادگی و مجاهدت جوانان و نماد سرافرازی در آزمون بزرگ الهی است.
به گزارش شفا آنلاين از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، این بیانیه افزوده است:31 شهریور آغاز هفته دفاع مقدس و سالروز یکی از برجسته ترین حماسه های ملت ایران در حفاظت از ارزش های سرزمین مقدس ایران اسلامی و یادآور رشادت ها و جانبازی های هشت ساله ایثارگران در دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

دفاع مقدس از افتخارات ماندگار تاریخ این کشور، تداعی گر ایستادگی و مجاهدت جوانان و نماد سرافرازی در آزمون بزرگ الهی است.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: ملت شریف و بزرگوار ایران در پاسخ به فزون خواهی دشمن متجاوز از کیان خود دفاع کردند وبا خلق حماسه ای بزرگ پاسخ قاطع و کوبنده ای به دشمن دادند.

بی شک انقلاب اسلامی ایران نعمتی الهی است که به بهای از خود گذشتگی و پایداری دلیر مردان بی ادعا به دست آمد و یکایک ملت رشید ایران باید برای حفظ این نعمت گرانقدر کوشا باشند.

این بیانیه می افزاید: ایستادگی ایثارگران و مجاهدان در حراست از کیان میهن اسلامی، خودباوری، شکوفایی و عزت امروز را به ارمغان آورد و باید با بهره گیری از این توشه و زنده نگهداشتن فرهنگ ایثار و شهادت برای تعالی فردا گام برداریم.

سازمان تامین اجتماعی، با گرامی داشت یاد شهدای عزیز وارج نهادن به مقام جانبازان وآزادگان سرافراز، فرا رسیدن هفته دفاع مقدس را به آحاد مردم به ویژه خانواده معظم شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران عزیز تبریک عرض می کند و توفیق ملت بزرگ ایران درتداوم حرکت در مسیر شهدا و ایثارگران را از خداوند منان خواستار است.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: