کد خبر: ۳۴۹۵۷۱
تاریخ انتشار: ۱۶:۱۵ - ۱۹ شهريور ۱۴۰۳ - 2024September 09
قیمت خودرو امروز دوشنبه‌ 19 شهریور 1403 روند ثابت ندارد. با این حال عمده تغییرات در بازار غالباً به صورت کاهشی گزارش می‌شوند، اما با این وجود تعداد معدودی از محصولات هم روند صعودی به خود گرفتند.

شفاآنلاین:اقتصاد>قیمت خودرو‌های داخلی امروز در اغلب محصولات نزولی گزارش می‌شود.

پژو 207 دنده‌ای پانوراما در شمار محصولات محبوب شرکت ایران خودرو امروز با افت 14 میلیون تومانی به قیمت 755 میلیون تومانی خرید و فروش می‌شود.

پژو پارس TU5 از خودروی پر سر‌و‌صدای  و پر طرفدار ایران خودرو، از حرکت ایستاده و با همان نرخ 874 میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شود.

تارا اتوماتیک V2 و تمام هم‌نوعان آن روند کاهشی را تجربه کرده و امروز با افت هفت میلیون تومانی به قیمت 880 میلیون تومان در بازار به فروش می‌رسد. البته خودروی مذکور در حال حاضر در کارخانه تولید و عرضه نمی‌شود.

سهند S از محصولات جدید شرکت سایپا محسوب می‌شود که امروز با افت یک میلیون تومانی در محدوده 501 میلیون تومان باقی مانده و به فروش می‌رسد.

خودرو داخلی 19 شهریور_page-0001

قیمت خودرو‌های مونتاژی

 به گزارش شفا آنلاین:بازار خودرو‌های مونتاژی طبق داده‌های اعلامی درهم شکسته و در تعدادی از آنها نزولی گزارش می‌شود.

اکستریم VX یکی از مدرن‌ترین محصولات مدیران خودرومحسوب می‌شود. این خودرو امروز با رشد 30 میلیون تومانی به نرخ چهار میلیارد و 400 میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

کی‌ام‌سی T9 رده‌ای بالاتر از کی‌ام‌سی T8 قرار گرفته که امروز با افت 46 میلیون تومانی در بازار به قیمت دو میلیارد و 400 میلیون تومان در بازار معامله می‌شود.

دیگنیتی پرستیژ از دسته محصولات مونتاژی جذاب بهمن موتور امروز با افت 20 میلیون تومانی به نرخ دو میلیارد و 180 میلیون تومان ارزش‌گذاری شد.

خودرو خارجی19 شهریور (1)_page-0001

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: