کد خبر: ۳۴۸۸۱۲
تاریخ انتشار: ۲۰:۰۰ - ۰۲ شهريور ۱۴۰۳ - 2024August 23
ظفرقندی:
وزیر بهداشت اولین اقدام وزارت بهداشت را حل مشکلات پرستاران عنوان کرد و گفت: با دستور و پیگیری رئیس جمهور، مشکل انباشت مطالبات جامعه پرستاری ظرف دو هفته آینده برطرف می‌شود.

شفاآنلاین:سلامت>محمدرضا ظفرقندی، در حاشیه بازدید از روند اجرایی آزمون دانشنامه تخصصی و فوق تخصصی در دانشکده پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، گفت: برای حل مشکلات دارو و به حداقل رساندن کمبودهای دارویی، جلسات کارشناسی زیادی با رئیس جمهوری و معاون اول رئیس جمهوری داشتیم و از سوی دیگر با موافقت مقام معظم رهبری برای حل این مشکلات، بخشی از منابع مورد نیاز از صندوق ذخیره ارزی تأمین خواهد شد.

 به گزارش شفا آنلاین:وی با بیان اینکه مدیون زحمات و تلاش‌های پرستاران و جامعه پرستاری کشور هستیم، افزود: پرستاران ما در سراسر کشور مطالبات به حقی از ماه‌ها و سال گذشته دارند که این انباشت مطالبات در برخی استان‌ها منجر به اعتراض این قشر شده است.

وزیر بهداشت از طرح مشکلات و مطالبات پرستاران در جلسه روز گذشته هیئت دولت خبر داد و گفت: با دستور و پیگیری رئیس جمهور، مطالبات دانشگاه‌های علوم پزشکی و بیمه‌ها در اسرع وقت پرداخت و مشکل انباشت مطالبات جامعه پرستاری ظرف دو هفته آینده برطرف می‌شود.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: