کد خبر: ۳۴۸۷۸۰
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۰ - ۰۲ شهريور ۱۴۰۳ - 2024August 23
وزیر بهداشت در آیین گرامیداشت روز پزشک:
دکتر محمدرضا ظفرقندی در آیین گرامیداشت روز پزشک اظهار داشت: پایه و اساس پزشکی خانواده، پزشکان عمومی هستند که می توانند این ساختار را اصلاح کنند
شفاآنلاین:سلامت>وزیر بهداشت از دلسوزی، نگرانی و پیگیری تخصصی و کارشناسی شرایط پزشکان جوان و عمومی به عنوان یکی از ویژگی های رییس جمهور یاد کرد و گفت: یکی از بزرگترین دغدغه های بزرگ دکتر پزشکیان در زمان ریاست دانشگاه علوم پزشکی تبریز و وزارت بهداشت تا کنون، ارتقای جایگاه پزشکان و پزشکی است.
 به گزارش شفا آنلاین:دکتر محمدرضا ظفرقندی در آیین گرامیداشت روز پزشک که در مرکز همایش‌های بین‌المللی دانشگاه علوم پزشکی ایران و با حضور رییس جمهور برگزار شد، اظهار داشت: پایه و اساس پزشکی خانواده، پزشکان عمومی هستند که می توانند این ساختار را اصلاح کنند؛ هر قدر بودجه و اعتبارات به حوزه سلامت اختصاص یابد اگر ساختار مناسبی وجود نداشته باشد، این منابع به هدر می رود. 
 
وی افزود: خوشبختانه در کابینه دولت چهاردهم، 4 پزشک فعالیت دارند که فرصت مغتنمی است و حمایت جامعه پزشکی فارغ از هر سلیقه ای امروز وجود دارد تا بتوانیم مشکلات را حل کنیم. بسیاری از مشکلات عمده و اساسی قابل حل است که بخشی از آن با تکریم و برخی دیگر با بهبود وضعیت معیشتی از طریق پرداخت حق قانونی آنها، قابل حل است. 
 
وزیر بهداشت با بیان اینکه جامعه پزشکی معتمد مردم هستند، افزود: هر آسیبی به جامعه پزشکی وارد شود در کل جامعه اثرگذار است. دوران دفاع مقدس بدون دغدغه از  نظر پزشکی گذشت. سال 89 و برای مراسم سالروز آزادی خرمشهر از مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی دعوت کردیم که به عنوان سخنران حضور داشته باشد که سریعا قبول و علت آن را اینگونه اعلام کرد به عنوان مسئول جنگ در دوران دفاع مقدس، فکر می کنم به جامعه پزشکی خیلی مدیون هستیم. 
 
دکتر ظفرقندی خاطرنشان کرد: آیت الله هاشمی رفسنجانی عنوان می کرد در دوران دفاع مقدس، تنها بخشی که نگرانی و دغدغه نداشتیم، بخش پزشکی جنگ بود. در دوران همه گیری کرونا نیز، فداکاری جامعه پزشکی برای همه ملموس بود./وبدا

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: