کد خبر: ۳۴۸۴۲۵
تاریخ انتشار: ۱۴:۴۰ - ۲۵ مرداد ۱۴۰۳ - 2024August 15
وزیر پیشنهادی بهداشت گفت: در سوابق مدیریتی من همکاری با بسیاری از افراد از همه گروه‌ها وجود دارد و فعالیت سیاسی در وزارت بهداشت را خیانت به مردم می دانم.
شفاآنلاین:سلامت>نشست هم‌اندیشی وزیر پیشنهادی بهداشت با مسوولان سازمان نظام پزشکی و سازمان نظام پرستاری به میزبانی سازمان نظام پزشکی برگزار شد.
 در این جلسه رییس کل سازمان نظام پزشکی، رییس شورای عالی نظام پزشکی، رییس و برخی اعضای شورای عالی نظام پرستاری، رییس مجمع عمومی نظام پزشکی، برخی اعضای شورای عالی و معاونان سازمان نظام پزشکی به بیان دیدگاه‌ها و نظرات خود پرداختند.
به گزارش شفا آنلاین: رییس کل و رییس شورای عالی نظام پزشکی ضمن ابراز خوشحالی از انتخاب آقای ظفرقندی به‌عنوان یکی از افراد با سابقه، شناخته شده و آگاه به مسائل جامعه پزشکی ضمن بیان دغدغه‌ها بر حمایت از ایشان تاکید کردند. 

رییس شورای عالی نظام پرستاری و برخی اعضای این شورا نیز با بر شمردن شرایط حساس فعلی در ادامه حیات شغلی پرستاری به‌ویژه در حوزه تعرفه‌گذاری نیز ابراز امیدواری کردند با حضور آقای ظفرقندی در راس وزارت بهداشت، شرایط نیروی انسانی حوزه سلامت بهبود یابد. در پایان جلسه نیز محمدرضا ظفرقندی وزیر پیشنهادی بهداشت، ضمن تشکر از حاضران، وزارت بهداشت را یک وزارت خدماتی دانست و افزود: فعالیت سیاسی در وزارت بهداشت را خیانت به مردم می‌دانم. او گفت: اگر بار مسوولیت بر دوش اینجانب قرار گرفت، از همه ظرفیت‌ها استفاده خواهم کرد.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: