کد خبر: ۳۴۸۱۰۲
تاریخ انتشار: ۱۹:۲۰ - ۱۸ مرداد ۱۴۰۳ - 2024August 08
رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا از دستگیری زمین خواران ۶ هزار میلیاردی در تهران خبر داد.

شفاآنلاین:عمومی>رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجاسردار حسین رحیمی با اشاره به اینکه تصرف عدوانی زمین و جرایمی همچون کوه خواری و ساحل و جنگل خواری و ... با توجه به سودهای سرشاری که دارند از جمله موضوعاتی است که مورد توجه برخی مجرمان قرار می گیرد، گفت: در بررسی های صورت گرفته مشخص شد که در یکی از روستاهای اسلامشهر فردی با اطلاع از غیبت صاحب یک قطعه زمین به مساحت ۳۹ هکتار با تبانی با چند تن از کارمندان یکی از سازمان‌های این شهرستان به دنبال تنظیم صلح نامه و صدور سند جعلی برای تصرف این زمین بودند که موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی قرار داده شد.

به گزارش شفا آنلاین:رحیمی با اشاره به اینکه متهمان این پرونده با تبانی‌های صورت گرفته اقدام به سندسازی و جعل اسناد کرده بودند، اظهار کرد: در اجرای این پرونده ۳۹ هکتار زمین خواری به ارزش ۶ هزار میلیارد تومان کشف شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا به اینکه متهمان این پرونده اقدام به فروش غیر قانونی این زمین در متراژ مختلف به ۲۰۰ نفر کرده بودند، گفت: شش نفر از متهمان حقیقی و حقوقی این پرونده پس از تحقیقات صورت گرفته برای  سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: