کد خبر: ۳۴۸۰۹۹
تاریخ انتشار: ۱۸:۲۰ - ۱۸ مرداد ۱۴۰۳ - 2024August 08
مدیریت بحران استان اصفهان در خصوص اعلام آماده باش به شرکت‌های برق آب و فاصلاب، اورژانس، جمعیت هلال احمر ومراکز بهداشتی درمانی برای ارائه به موقع، خدمات امدادی، فوریتی و کنترل حوادث اطلاعیه صادر کرد.
شفاآنلاین:عمومی>مدیر کل مدیریت بحران استانداری اصفهان با اشاره به اینکه این گرمازدگی‌ها از روز دوشنبه تاکنون در استان گزارش شده گفت: در این مدت عوامل امدادی در مسیر جاده‌های شهری و روستایی به ۴۵ خودرو با نقص ترکیدگی لاستیک و نقص فنی ناشی از گرما امدادرسانی کردند.

به گزارش شفا آنلاین:منصور شیشه افزود: عوامل شرکت‌های توزیع برق و آب و فاضلاب هم در این مدت در زمینه اصلاح و بازسازی ۶۱ مورد حادثه بر اثر شدت گرما در شبکه‌های آبرسانی ناشی از ترکیدگی و نشت آب، قطع برق و آتش سوزی در تابلو‌های برق، ترانسفورماتور‌ها وشبکه‌های برق اقدام کردند.

او گفت: با توجه به تداوم شدت گرما و افزایش دما تا روز یکشنبه هفته آینده براساس پیش بینی هواشناسی، مدیریت بحران استان اصفهان در خصوص اعلام آماده باش به شرکت‌های برق آب و فاصلاب، اورژانس، جمعیت هلال احمر ومراکز بهداشتی درمانی برای ارائه به موقع، خدمات امدادی، فوریتی و کنترل حوادث اطلاعیه صادر کرد.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: