کد خبر: ۳۴۷۷۳۹
تاریخ انتشار: ۲۰:۰۰ - ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ - 2024July 31
نوجوان ۱۵ ساله‌ای که از ارتفاع ساختمان چهار طبقه سقوط کرده بود، پس از یک عمل جراحی پیچیده در بیمارستان شهدای ایذه نجات یافت.
شفاآنلاین:حادثه>روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز مهندس نوربخش احمدزاده، سرپرست مدیریت داخلی بیمارستان شهدای ایذه در این خصوص گفت: مصدوم بلافاصله پس از انتقال به اورژانس، تحت اقدامات تخصصی و پاراکلینیکی قرار گرفت و پس از بررسی‌های لازم، عمل جراحی توسط دکتر ندا فهیمی، جراح مغز و اعصاب و تیم جراحی بیمارستان انجام شد.

به گزارش شفا آنلاین:وی ادامه داد: در این عمل، شکستگی شدید مهره سوم کمر که قطعه شکسته شده آن وارد کانال نخاع شده بود، مورد درمان قرار گرفت. جراحان با انجام عمل دکامپرسیون، فشار روی نخاع را برطرف کرده و با فیوژن مهره‌ها، پایداری ستون فقرات را حفظ کردند.

دکتر ندا فهیمی نیز در این باره توضیح داد: شدت شکستگی به حدی بود که هرگونه جابجایی بیشتر، منجر به قطع نخاع بیمار می‌شد که با مهارت و تلاش تیم جراحی، این خطر جدی برطرف شد و بیمار پس از عمل به بخش مراقبت‌های ویژه منتقل شد.

سرپرست مدیریت داخلی بیمارستان، این موفقیت را حاصل تلاش صادقانه پرسنل بیمارستان دانست و آن را نوید روزهای روشن برای همشهریان ایذه‌ای تلقی کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: