کد خبر: ۳۴۷۷۳۶
تاریخ انتشار: ۱۹:۳۰ - ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ - 2024July 31
معاون فنی اداره کل تجهیزات و ملزومات پزشکی سازمان غذا و دارو از انتشار آمارنامه تجهیزات پزشکی برای دومین سال خبر داد.
شفاآنلاین:سلامت>معاون فنی اداره کل تجهیزات و ملزومات پزشکی اسحاق عامری اظهار کرد: اطلاعات موجود در آمارنامه تجهیزات پزشکی فصل جدیدی برای فعالان و ذی نفعان این حوزه تلقی می‌شود و افرادی که به دنبال سرمایه گذاری و فعالیت در این حوزه هستند می‌توانند با دسترسی به اطلاعات آن، راه هموارتری را طی کنند.

به گزارش شفا آنلاین:وی با اشاره به اینکه دسترسی به آمار رسمی تجهیزات پزشکی به تحقق شعار سال در راستای «جهش تولید با مشارکت مردم» کمک می‌کند، عنوان کرد: انتشار این اطلاعات در دومین سال پیاپی به منظور شفافیت و تحقق ایجاد اتاق شیشه‌ای در حوزه تجهیزات پزشکی بوده است.

معاون فنی اداره کل تجهیزات و ملزومات پزشکی سازمان غذا و دارو تصریح کرد: آمارنامه دارویی نقشه راهی برای برنامه ریزی و تأمین اقلام مورد نیاز این حوزه توسط ذی نفعان بوده و علاوه بر اطلاعات آمارنامه سال ۱۴۰۱، دارای اطلاعاتی از جمله «نوع تأمین ارز» برای اقلام مختلف است؛ بر این اساس میزان نیاز ارزی کشور به انواع ارز ترجیحی (۴۲۰۰ تومانی و ۲۸۵۰۰ تومانی) و ارز غیر ترجیحی (ارز تالار دوم) به تفکیک اقلام مشخص می‌شود.

به گفته وی، آمارنامه تجهیزات پزشکی سال ۱۴۰۲ که از طریق پنجره شفافیت سازمان غذا و دارو (publicbi.fda.gov.ir) و به صورت مستقیم (با نام کاربری عمومی Publicuser و رمز عبور Public@12345) در دسترس است.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: