کد خبر: ۳۴۷۵۴۰
تاریخ انتشار: ۱۶:۱۹ - ۰۶ مرداد ۱۴۰۳ - 2024July 27
با اقدامات فنی که از سوی ستاد بحران شهرستان و اداره برق صورت گرفت برق بیمارستان وصل شد و اوضاع تحت کنترل و شرایط عادی قرارگرفت.

شفاآنلاین:سلامت> رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اعلام وصل شدن برق بیمارستان دکتر پیروز لاهیجان بعد از حدود یک ساعت ،از برکناری یکی از مدیران این بیمارستان هم خبرداد

به گزارش شفا آنلاین:  دکتر محمد تقی آشوبی گفت: ساعت ۸:۲۰ صبح امروز برق بیمارستان دکتر پیروز لاهیجان قطع و به دلیل بروز نقص فنی ژنراتور بیمارستان هم از مدار خارج شد.

وی افزود: برای پیشگیری از حوادث احتمالی ۸ دستگاه آمبولانس و اتوبوس آمبولانس سریع به بیمارستان دکتر پیروز لاهیجان اعزام شدند. 

رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان ادامه داد: پس از وقوع این حادثه دستور آمادگی کامل به بیمارستان‌های خصوصی لاهیجان و اضافه کردن تخت‌های آی سی یو و سی سی یو در بیمارستان‌های آستانه اشرفیه و لنگرود صادر شد که در صورت نیاز بیماران به این بیمارستان‌ها منتقل شوند. 

دکتر محمد تقی آشوبی افزود: بعد از حدود یک ساعت قطعی برق بیمارستان دکتر پیروز لاهیجان، با اقدامات فنی که از سوی ستاد بحران شهرستان و اداره برق صورت گرفت برق بیمارستان وصل شد و اوضاع تحت کنترل و شرایط عادی قرارگرفت.

وی تصریح کرد: در پی این حادثه یکی از مدیران بیمارستان به دلیل عدم پاسخگویی و در دسترس نبودن از مسئولیت خود برکنار شد.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: