کد خبر: ۳۴۷۵۱۴
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۶ - ۰۶ مرداد ۱۴۰۳ - 2024July 27
این ناهنجاری زائیده برداشت نادرست از اختیارات شغل های گوناگون میباشد. باید به بخشدار آموزش داده میشد که حتی قاضی دادگستری نباید تبیه بدنی گناهکاری راشخصاانجام دهد.
 شفا آنلاین>جامعه>پروفسور بهروز برومند پدر نفرولوژی نوین ایران که هم اکنون در آمریکا به سرمی برد به ماجرای ضرب و شتم خبرنگار قدیمی بدست بخشدار شهرستان قدس واکنش نشان داد .
به گزارش شفا آنلاین: چهره برجسته و علمی کشور دراین باره نوشت:
بادرود و همدردی بسیاربا خبرنگاری که برخلاف قانون به دست بخشدار مرکزی شهرستان قدس آسیب بدنی دیده است.این ناهنجاری زائیده برداشت نادرست از اختیارات شغل های گوناگون میباشد. باید به بخشدار آموزش داده میشد که حتی قاضی دادگستری نباید تبیه بدنی گناهکاری راشخصاانجام دهد. روشن نیست چرا بخشدار بخود اجازه میدهد که بدون بررسی و صدور رای قطعی دادگستری، چنین کارزشت و نادرستی را انجام دهد؟ با اندوه درخبر آمده "حسین کاظمی ادامه داد: ..تا کنون  فرماندار و بخشدار هیچگونه واکنشی نسبت به این ماجرا نشان نداده و بیشتر در تلاش بودند به نحوی اینجانب را مقصرحادثه جلوه دهند..." گرفتاری در آنست که فرماندار نیزبدنبال آنست که ببیند خبرنگار گناهکار بوده یا نه ؟؟؟ که نشاندهنده آنست که فرماندار نیز نیاز به آموزش دارد که اگر خبرنگار یا پزشک یا هر کاربدست دیگری کسی را هم کشته باشد تنها دادگستری و دادگاه است که میتواند گناهکار را شناسائی و سپس بر پایه قانون بدست مامور قانونی مجازات شود.حتی ریاست جمهوری نیز حق ندارد با داوری شخصی کسی را گناهکار بشناسد! جه رسد به آزار بدنی افراد یا ضرب و شتم آنهم بدون حکم دادگاه. امیدوارم بخشدار پس از بررسی دادگاه در سر گذرنزدیک بخشداری شهرستان قدس به کیفرکارناشایست خود برسد تا درس عبرتی شود برای دیگر مسوولانی که سودای ضرب و شتم و آزار نمایندگان افکار عمومی را دارند. 
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: