کد خبر: ۳۴۶۸۸۴
تاریخ انتشار: ۱۵:۰۰ - ۲۳ تير ۱۴۰۳ - 2024July 13
به گفته مدیرکل بیمه سلامت استان اصفهان هزینه بستری و درمان ۱۵ بیماری خاص نیز در مراکز درمانی دولتی بطور کامل رایگان است.
شفاآنلاین:سلامت>مدیرکل بیمه سلامت استان اصفهان اعلام کرد: سطح پوشش خدمات تشخیصی درمانی بیماران سرطانی افزایش پیدا کرده است،
محمدحسین صفاری روز شنبه افزود: صندوق حمایت از بیماران خاص و صعب‌العلاج در ادامه توسعه خدمت رسانی به بیماران سرطانی، ۱۲ داروی پرکابرد مربوط به درمان این بیماران را تحت‌ پوشش قرار داده است.

به گزارش شفا آنلاین:وی ادامه داد: ۱۲ داروی پرکاربرد شیمی درمانی برای بیماران سرطانی در روزهای اخیر به بسته خدمات بیمه سلامت اضافه شده و ۷۰ درصد هزینه دارو در هنگام مراجعه بیمار به داروخانه به صورت سیستمی توسط صندوق حمایت از بیماران خاص و صعب‌العلاج محاسبه و پرداخت می شود.

مدیرکل بیمه سلامت استان اصفهان اظهار داشت: بخش عمده حمایت از بیماران خاص و صعب‌العلاج به صورت سیستمی اعمال شده و این اعمال سیستمی موجب می شود بیمار هنگام تهیه دارو نیاز به پرداخت مبلغ مورد پوشش نداشته باشد.

وی اضافه کرد: هزینه بستری و درمان ۱۵ بیماری خاص نیز در مراکز درمانی دولتی بطور کامل رایگان است.

صفاری گفت: هم اکنون درمان ۱۰۷ بیماری مورد حمایت صندوق حمایت از بیماران خاص و صعب‌العلاج قرار گرفته که از این تعداد ۵۱ بیماری دارای بسته خدمتی است.

 از حدود ۴۰ میلیون فرد زیرپوشش بیمه سلامت همگانی در کشور، یک میلیون و ۹۰۰ هزار نفر از آن ها ساکن استان اصفهان هستند.

در زمان حاضر یک میلیون و ۹۰۰ هزار بیمه شده در پنج صندوق بیمه ای زیر پوشش بیمه سلامت استان اصفهان هستند که چهار هزار و ۹۰۰ موسسه تشخیصی درمانی طرف قرارداد در این استان به این افراد خدمات رسانی می کنند.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: