کد خبر: ۳۴۵۷۰۲
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۰ - ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ - 2024June 18
استاندار گیلان:
استاندار گیلان با اشاره به اینکه تمام بیماران بیمارستان قائم(عج) به مراکز درمانی دیگر منتقل شدند، گفت: ابعاد مختلف حریق بیمارستان قائم(عج) رشت در دست بررسی است.
شفا آنلاین:حادثه>اسدالله عباسی صبح امروز _سه‌ شنبه بیست‌ونهم خرداد_ در حاشیه بازدید میدانی خود از محل وقوع حریق در بیمارستان قائم (عج) رشت، در جمع خبرنگاران با ابراز تأسف از وقوع این حادثه، با بیان اینکه تمام بیماران بیمارستان قائم (عج) به مراکز درمانی دیگر منتقل شدند، اظهار کرد: به محض وقوع این حادثه، تمام نیروهای امدادی، آتش‌نشانی و هلال‌احمر با چندین اکیپ به محل حادثه آمدند و به اطفای حریق کمک کردند.

به گزارش شفا آنلاین وی با اشاره به تعداد بیماران بستری در بیمارستان قائم (عج) رشت، افزود: در زمان وقوع آتش‌سوزی ۱۴۲ بیمار، ۱۰۹ نفر در بخش عادی و ۳۳ بیمار در بخش‌های ویژه بستری بودند.

استاندار گیلان با بیان اینکه وضعیت بیماران منتقل شده به مراکز درمانی دیگر در حال بررسی است، خاطرنشان کرد: جزئیات دقیق حادثه و حادثه‌دیدگان، بعد از بررسی‌های صورت گرفته توسط دانشگاه علوم پزشکی گیلان اعلام خواهد شد؛ بنابراین از مردم درخواست دارم به شایعات توجه نکنند، زیرا با دستورات صادر شده ابعاد مختلف حریق بیمارستان قائم (عج) رشت در حال بررسی است.

عباسی با حضور در بیمارستان‌های پورسینا، حشمت و رازی رشت ضمن عیادت از تعدادی بیماران منتقل شده از بیمارستان قائم (عج) به این مراکز درمانی، در جریان چگونگی ارائه خدمات به آن‌ها قرار گرفت.

 حادثه آتش‌سوزی بیمارستان قائم رشت ساعت ۱:۱۳ بامداد امروز _سه‌شنبه بیست‌ونهم خرداد_ اتفاق افتاد پس از ساعت‌ها تلاش نفس‌گیر ۱۲۰ آتش‌نشان مهار شد./ایمنا

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: