کد خبر: ۳۴۵۷۰۱
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۳ - ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ - 2024June 18
دقایقی پیش، محمدتقی آشوبی رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان از جان‌باختن ۹ بیمار بیمارستان قائم در پی این حریق مهیب خبر داد.

شفا آنلاین:حادثه>رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت در تشریح آخرین جزئیات حادثه آتش‌سوزی بیمارستان قائم رشت گفت: آتش‌سوزی به‌طور کامل مهار شده است و ۱۴۰ بیمار به خارج بیمارستان منتقل شده‌اند.

به گزارش شفا آنلاین  شهرام مؤمنی اظهار کرد: حادثه آتش‌سوزی بیمارستان قائم رشت ساعت ۱:۱۳ بامداد امروز _سه‌شنبه بیست‌ونهم خرداد_ به مرکز فرماندهی آتش‌نشانی رشت اطلاع داده شد.

وی افزود: بیش از ۱۲۰ آتش‌نشان شیفت و فراخوان شده به وسیله ۳۶ خودروی اطفای حریق، آب‌رسان، نردبان و پشتیبان دستگاه تنفسی بی‌درنگ به محل آتش‌سوزی واقع در بلوار شهید افتخاری اعزام شدند.

قابل مشاهده در دسکتاپ


 قابل مشاهده در موبایل


رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت بیان اینکه آتش از طبقه زیر زمین آغاز شده بود، خاطرنشان کرد: تیم‌های نجات در تمام طبقات نسبت به تخلیه دود و خروج اضطراری بیماران از تمام بخش‌ها اقدام و در مجموع ۱۴۲ بیمار انتقال پیدا کردند؛ ۱۱۰ بیمار توسط عوامل اورژانس و هلال‌احمر به بیمارستان‌های سطح شهر رشت منتقل و ۳۲ تن از بیماران سرپایی به خانواده‌هایشان تحویل داده شدند.

آخرین جزئیات حادثه آتش‌سوزی بیمارستان قائم رشت + فیلم و تصاویر

مؤمنی با بیان اینکه علت آتش‌سوزی در دست بررسی است، تصریح کرد: در میان بیماران انتقال یافته، بیماران بدحال از بزرگسال تا نوزاد از بخش‌های ویژه همچون آی‌سی‌یو و سی‌سی‌یو داشتیم که در زمان خروج همه در سلامت بودند و پیگیر وضعیت فعلی آن‌ها هستیم.

آخرین جزئیات حادثه آتش‌سوزی بیمارستان قائم رشت + فیلم و تصاویر

وی با تاکید بر اینکه آتش‌نشانانی از شهرهای لاهیجان، فومن، صومعه‌سرا، سنگر، منطقه آزاد انزلی، انزلی و سایر نقاط در این عملیات حضور داشتند، گفت: قدردان زحمات و تلاش‌های بی دریغ تیم‌های آتش‌نشانی رشت و شهرهای اطراف هستیم که با توجه به حجم بالای دودگرفتگی ساختمان دچار دود گرفتگی و بی‌حالی شدند، اما در حال حاضر حال عمومی آن‌ها خوب است.

آخرین جزئیات حادثه آتش‌سوزی بیمارستان قائم رشت + فیلم و تصاویر

اسامی فوت شدگان حریق بیمارستان قائم رشت

دقایقی پیش، محمدتقی آشوبی رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان از جان‌باختن ۹ بیمار بیمارستان قائم در پی این حریق مهیب خبر داد. ابوطالب صادقی، زهرا قربان شیرودی، صغری صفری، معصومه اصغرنیا، محمد منتظری، محمدرضا اسدی، شهبانو راحت پیشه، آسیه جعفرزاده و لیلا جعفری در پی حریق بیمارستان قائم رشت جانشان را از دست دادند./ایمنا


نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: