کد خبر: ۳۴۵۵۷۷
تاریخ انتشار: ۱۹:۳۰ - ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ - 2024June 15
درد قفسه سینه همیشه علامت یک بیماری قلبی یا سکته قلبی نیست. گاهی این دردها به خاطر آسیب های ریوی، مشکلات معده و یا ناشی از مشکلات دیگر اعضای بدن هستند.
شفا آنلاین:سلامتسکته قلبی یکی از شایع‌ترین علت مرگ و میر در جهان است. با تشخیص به موقع علائم این بیماری می‌توان زندگی یک فرد را از دام مرگ نجات داده و سلامتی را بار دیگر به وی هدیه داد. یادگیری انجام اقدامات اولیه به هنگام حمله قلبی امری ضروری است که به همه افراد پیشنهاد می‌شود .

به گزارش شفا آنلاین در هنگام بروز علائم حمله در اولين جاي ممكن بنشينيد و در صورت امكان دراز بكشيد.

اگر هنگام رانندگي هستيد كنار جاده توقف كنيد كمي شيشه را پايين بكشيد  و ترجيحا در صندلي عقب دراز بكشيد.در صورتي كه قرص زير زباني داريد، يك عدد زير زبانتان بگذاريد (هنگام استفاده از قرص حتما در حال نشسته و يا درازكش باشيد) اگر علايمتان برطرف شد در اولين فرصت به پزشك يا اورژانس مراجعه كنيد.

اگر علايمتان طي ٥ دقيقه برطرف نشد مي توانيد قرص زيرزباني دوم را استفاده كنيد. اگر با زير زباني دوم علايمتان برطرف شد در اولين فرصت به اورژانس مراجعه كنيد.

نکته 

درد قفسه سینه همیشه علامت یک بیماری قلبی یا سکته قلبی نیست. گاهی این دردها به خاطر آسیب های ریوی، مشکلات معده و یا ناشی از مشکلات دیگر اعضای بدن هستند. اما به طور کلی با احتیاط باشید و هنگام درد قفسه سینه به پزشک یا اورژانس مراجعه کنید.





نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: